a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

קפה קפה זכיינות

קפה קפה זכיינות

רשת קפה קפה הוקמה בשנת 2001 על ידי איש העסקים רונן נמני ובת זוגו מיקי טיל. מאז נפתח הסניף הראשון בכיכר מסריק שבתל אביב, נפתחו עוד כ-160 סניפים, הפרוסים בנקודות מפתח בכל רחבי הארץ. לנמני מספר רשתות נוספות כמו הסושיה, חומוס כספי, רובן, ווק אוואי, לחם ארז ועוד, ובסך הכל, לרשתות שלו יש יותר מ-300 סניפים ברחבי הארץ. בשנת 2010 עברה קפה קפה את רשת ארומה בכמות הסניפים הארצית ובכך הפכה לרשת בתי הקפה הגדולה ביותר בישראל.

רשת קפה קפה מפעילה את סניפיה בשיטת הזכיינות. הזכיינים משלמים לרשת עבור קבלת הזיכיון לפתיחת סניף, תחת המותג ושיטות העבודה המוכחות של קפה קפה. לפי החוזה בין הזכיין לרשת, הזכיינים מקבלים ליווי עסקי מאנשי המקצוע של הרשת, משלב תכנון הסניף ותוך כדי ההפעלה שלו. הזכיינים עובדים בשיטת הזכיינות המלאה, לפיה, הזכיין מחויב בעלויות של הקמת העסק, תשלום דמי הזיכיון ותשלומים שוטפים (תמלוגים) ורכישת המלאי מהחברה המזכה או מספקיה, וזאת על מנת לשמור על הסטנדרטים הנדרשים של הרשת.

הכרת החוזים

חוזה הזכיינות הוא חוזה שהוא די חד צדדי במהות שלו, לטובת הרשת. קפה קפה מעוניינת לשמור על האינטרסים שלה, ולכן מגינה על עצמה בצורה הרמטית. לכן, כאשר מחליטים לחתום על חוזה שכזה, יש להגיע עם הכלים הנכונים. עו”ד גיא קולן ומשרדו מלווים במשך שנים ארוכות שורה ארוכה של זכיינים שעובדים עם רשתות המזון וההסעדה הגדולות בארץ. במשרד גיא קולן מכירים את החוזים הללו על בוריים, ומסוגלים לתת מענה לזכיינים גם בעת חתימת החוזה וגם במקרה בו יש סכסוך מול הרשת. ההתקשרות עם עורך דין מוסמך בנושא זכיינות יכול למנוע הרבה חששות ולחסוך הרבה מאוד כסף וכאבי ראש.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן