a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות פלאפל בריבוע

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > זכיינות פלאפל בריבוע

זכיינות פלאפל בריבוע

פלאפל בריבוע החלה כדוכן צנוע בראשון לציון (ב-1995) ועם השנים התרחבה על בסיס זכיינות. נכון ל-2017 מונה הרשת 22 סניפים במרכז הארץ (בין כפר סבא ליבנה) והגיעה גם לניו יורק, שם היא פועלת תחת השם קולולו. חלק מסניפי הרשת פועלים בסניפי ילו מרקט שבתחנות הדלק של פז.

הבעלים של פלאפל בריבוע מעוניין לשכפל את ההצלחה למקומות נוספים בארץ, ומציע ליזמים ואנשי עסקים זיכיון שכולל ליווי מקצועי צמוד במהלך ההקמה (כולל סיוע באיתור לוקיישן מתאים לסניף), הכשרה על חשבון החברה, ליווי שוטף ותמיכה מלאה כולל ייעוץ עסקי ומקצועי לאורך כל הדרך, וכמובן את התפריט של הרשת, שכבר הוכיח את עצמו כקולע לטעם הישראלי (ואשר כולל בנוסף לפלאפל גם שווארמה מן הצומח, סוגים שונים של חומוס, מרקים חמים (בעונת החורף), סלטים טריים ועוד.

עוד כדאי לדעת שהרשת שמה דגש רב על הפן הבריאותי: החומוס, מזון עשיר במינרלים ו-ויטמינים, הינו תוצרת הרשת ולא ממקור תעשייתי, הסלטים נחתכים במקום, ניתן לבחור בפיתות מחיטה מלאה ובאופן כללי לא נעשה שימוש בחומרים משמרים.

באופן כללי זכיינות הינה קונספט מקובל להקים עסקים בימינו. בארה”ב כ-50% מהמגזר הקמעונאי פועל בשיטה זו, וגם בארץ, ובפרט בענף המזון, נהוגה זכיינות – שמסייעת ליזם לצאת לדרך ברגל ימין ועם תמיכה של מותג מוכר, כך שמצטמצמת רמת הסיכון הגבוהה יחסית המאפיינת את הענף, גם כשמדובר בסניף לממכר פלאפל.

זכיינות פלאפל בריבוע הינה פוטנציאל לעסק רווחי ומתגמל, אבל חשוב גם לזכור שהיזם מחויב להתנהל עפ”י מדיניות הרשת וכל התנאים המפורטים בחוזה הזכיינות. כדאי גם להדגיש שישנם גם לא מעט מקרים שבהם רשתות וזכיינים מגיעים לבית המשפט עקב חילוקי דעות ביניהם, ועל כן מומלץ בחום לבצע את תהליך רכישת הזיכיון של פלאפל בריבוע בעזרת גיא קולן, עו”ד בעל ניסיון עשיר בתחום הספציפי של הזיכיונות.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן