a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

עלות זכיינות ארקפה

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > עלות זכיינות ארקפה

עלות זכיינות ארקפה

ארקפה הינה אחת מהרשתות הבולטות בתחום בתי הקפה, עם 34 סניפים בכל רחבי הארץ (נכון לסוף 2016). ב-2011 החליטו בעלי הרשת, שהוקמה ב-1995 ומיצבה את עצמה כרשת בוטיק איכותית, לעבור למודל של זכיינות, ומאז הם מקבלים לא מעט פניות של יזמים שמבקשים להצטרף למותג המוכר.

העלות של זכיינות ארקפה היא 250,000 ₪, וכמו כן משלמים הזכיינים לרשת 5-6% מהמחזור החודשי. חוזה הזכיינות של הרשת כולל כמובן עוד סעיפים רבים ובהם, בין השאר, הנחיות קפדניות בנוגע לעיצוב האחיד ולתפריט הקבוע, מדיניות ביטול הזיכיון, פירוט בנוגע למה ייחשב כהפרה של תנאי הזיכיון והסנקציות האפשריות בכל מקרה, ועוד.

ארקפה ידועה במדיניות הסינון הקפדנית שלה, אולם גם אם תהליך קבלת הזיכיון מורכב ומאתגר אין סיבה להתפשר על חוזה זכיינות שלא יביא לידי ביטוי גם את האינטרסים העסקיים של הזכיין ויגן עליו מפני תסבוכות משפטיות אפשריות. לשם כך מומלץ בחום לעבור את המסלול המוביל לקבלת זכיינות ארקפה עם ליווי משפטי צמוד של עורך הדין גיא קולן, שכבר צבר ניסיון נרחב בתחום.

באופן כללי כדאי לזכור שכל זיכיון הוא פוטנציאל להצלחה עסקית מתגמלת מאוד, ובפרט כך הדבר ברשת ארקפה שמציעה ליזמים תמיכה משמעותית, מותג שנמצא בצמיחה עקבית וידע נרחב בתחום הקפה (כולל תערובת ייחודית לארקפה ישראל) והאירוח גם יחד.

עוד כדאי לזכור שבתחום בתי הקפה והמסעדות עסקים חדשים רבים נסגרים תוך זמן קצר יחסית ומסבים לבעליהם הפסדים כספיים ולא פחות מכך, עוגמת נפש. לעומת זאת, הצטרפות לרשת ותיקה ולמותג מוכר מצמצמת במידה ניכרת את הסיכון. מצד שני, כל רשת מציגה בפני כל זכיין גם מגוון רחב של דרישות, ועל-מנת לנווט בהצלחה את הסניף הספציפי שלכם הבסיס הוא קודם כל חוזה זכיינות שגובש בעזרת עו”ד מנוסה בתחום שמחויב לאינטרסים שלכם ולהצלחה שלכם.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן