a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

עורכי דין מסחרי

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > עורכי דין מסחרי

עורכי דין מסחרי

כמעט כל פעילות בתחום המסחרי רצוי לעגן באמצעים משפטיים, כלומר חוזה מפורט וברור. כמו כן ישנן לא מעט התקשרויות עסקיות שעולות על שרטון ועלולות להוביל לסכסוכים של ממש. בהתאם ישנו ביקוש נרחב, שהולך ומתרחב ככל שעולם העסקים מתפתח, לשירותיהם של עורכי דין מסחריים.

עורכי הדין המסחריים עוסקים מטבע הדברים בשלל תחומים, שהרי עולם המסחר הפך למגוון מאוד במאה ה-21. בין הפעולות שמבצע עורך דין מסחרי עבור לקוחותיו: הגשה בקשה לעיקול, הגשת בקשה לקבלת צו מניעה, הגשת בקשות לצווי עשה, גיבוש וניסוח חוזי זכיינות, הקמת חברה בע”מ, הקמת שותפות, גיבוש וניסוח הסכם שותפים, פירוק מרצון של חברות ועוד ועוד.

עורך הדין גיא קולן הינו עו”ד מסחרי שצבר ניסיון מגוון ועשיר בתחומים רבים. בפרט מומחה עו”ד קולן בתחום הזכיינות (הן מהצד של הרשתות המזכות והן מהצד של הזכיניים) ובכל הנוגע להקמת ופירוק חברות. בנוסף לידע המקצועי רחב ההיקף, שמתעדכן כל העת (שכן החקיקה בתחום משתנה לא מעט לנוכח השתנות עולם העסקים), מביא עו”ד קולן לידי ביטוי גם יכולות אישיות גבוהות שמונעות מסכסוכים להחריף שלא לצורך ובמקרים רבים חוסכות את הצורך בהליכים משפטיים מורכבים, ארוכים ויקרים שפוגעים בתדמית העסקית של כל הצדדים.

כעורך דין מסחרי מנוסה מסייע עו”ד קולן ללקוחותיו בכל מצב שבו יש צורך בהתערבות משפטית, כולל במקרים שבהם סכסוך כזה או אחר מוכרע על-ידי ערכאה שיפוטית (בוררות, גישור, בית משפט). חוזי הזכיינות והסכמי השותפים שהוא מעורב בגיבושם וניסוחם מתאפיינים בבהירות מרבית, מבטיחים את כל האינטרסים המהותיים של הלקוח ומאפשרים פעילות עסקית מיטבית לאורך כל הדרך, בין אם מדובר על מערכת יחסים בין רשת לבין זכיין ובין אם על אינטראקציות בין שותפים עסקיים. גיא קולן גם עורך דין מנוסה בתחום הזכיינות ויכול לעזור ברכישת זכיינות יד שנייה וחדשה.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן