a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

עורכי דין מסחרי בתל אביב

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > עורכי דין מסחרי בתל אביב

עורכי דין מסחרי בתל אביב

בירת ישראל היא כמובן ירושלים, אבל בתחומי העסקים, היזמות והמסחר הבכורה שייכת ללא ספק לתל אביב. בהתאם יש בעיר העברית הראשונה ביקוש ער לשירותים השונים שמעניקים עורכי דין מסחריים. משרד עורכי דין מסחרי בתל אביב מטפל במגוון רחב של מקרים ובהם הקמת חברות בע”מ, פירוק חברות מרצון, ליווי תהליכי M&A (מיזוגים ורכישות) ועוד.

עו”ד גיא קולן הוא עורך דין מסחרי מנוסה מאוד, ובפרט צבר עו”ד קולן ידע, קשרים וניסיון בתחום הזכיינות שבו הוא מרבה לפעול מזה שנים רבות, הן בליווי רשתות ששואפות להתרחב על-ידי מכירת זיכיונות והן בליווי זכיינים שמבקשים להצטרף לרשת משגשגת בתנאים אידיאליים מבחינתם. תחומים ספציפיים נוספים בעולם הנרחב של דיני מסחר שבהם מצטיין עו”ד קולן הם פירוק מרצון של חברות והסכמי שותפים שמאפשרים יציאה חלקה לדרך עסקית משותפת.

הפעולות שאותן נדרש לבצע עורך דין מסחרי בתל אביב כאמור רבות ומגוונות. ביניהן: הגשת בקשות שונות לבתי המשפט (בקשות לקבלת צווי מניעה, לקבלת צווי עשה ואל תעשה, לקבלת צווי עיקול, להסרת עיקולים ועוד), הגשת בקשות שונות לרשם החברות (הן בעת הקמתה של חברה חדשה והן בעת פירוקה של חברה) וכן ניסוח וגיבוש חוזים שונים (הסכמי זכיינות, הסכמי השקעות, הסכמי סודיות, הסכמי שותפים ועוד). בנוסף מופיעים עורכי דין מסחריים בערכאות שיפוטיות שונות ומייצגים את לקוחותיהם. בהקשר זה כדאי להדגיש כי במרבית המקרים האינטרס המסחרי המובהק הוא להימנע מהגעה לבית משפט, שכן תהליכים משפטיים מסוג זה אורכים זמן רב, גובים מחיר יקר (כולל פגיעה אפשרית בתדמית העסקית) ומקשים על התנהלות שוטפת מיטבית. בהתאם פועל עו”ד קולן למצות את זכויות לקוחותיו גם ללא עזרת בית המשפט – בשלל דרכים המבוססות על יכולות אישיות ומקצועיות גם יחד. עו”ד גיא קולן הוא בעל נסיון גם בתחום הזכיינות ועוזר לזכיינים מתחילים להבין כמה עולה זכיינות של הרשת שהם רוצים לחתום איתה כמו למשל כמה עולה זכיינות תחנת דלק? ואיך מתחילים את התהליך.

 

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן