a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

עורכי דין מסחריים

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > עורכי דין מסחריים

עורכי דין מסחריים

כמעט לכל מהלך מסחרי או עסקי משמעותי יש גם השלכות במישור המשפטי. בהתאם, על-מנת לא להפר את החוק מצד אחד ומצד שני לעגן היטב את כל זכויותיכם, מומלץ להיעזר בייעוץ משפטי מקצועי – של עורך דין מומחה לדיני מסחר (ובקיצור עו”ד מסחרי).

שירותיהם של עורכי דין מסחריים נדרשים בשורה ארוכה של מקרים ובפרט לקראת הקמתה של חברה חדשה, במסגרת הקמת שותפות, בתהליכי פירוק של חברות ושותפויות, כשעסק רוצה להפוך לרשת על בסיס מכירת זיכיונות, כשיזם מבקש להצטרף לרשת כזכיין שלה, בתהליכי מיזוגים ורכישות, כשנדרשת קבלת רישיון עסק, באינטראקציות שונות מול הרשויות, כשנוצר צורך לפנות לבית משפט על-מנת שיוציא צו עיקול, צו מניעה, צו עשה או כל צו אחר, וישנם עוד מצבים שבהם ללא עו”ד מסחרי מנוסה עלול להיגרם נזק של ממש לעסק.

עורך דין גיא קולן הוא מומחה לדיני מסחר בעל ניסיון עשיר ובפרט בכל הנוגע לזכיינות (הן מהצד של הרשתות והן מהצד של הזכיינים, ובשלל תחומים ובהם בתי קפה, מסעדות, אופנה ועוד). בנוסף מצטיין עו”ד קולן בניסוח הסכמי שותפים שמעגנים באופן ברור ומפורט את הזכויות והחובות של כל אחד מהשותפים לדרך עסקית חדשה ובניסוח הסכמי סודיות שגם להם תפקיד נכבד בהבטחת התנהלות עסקית מיטבית. אם ברצונכם לרכוש זכיון של כל עסק אפילו זכיינות מאפייה מומלץ להתייעץ על כך עם עורך דין גיא קולן.

תחום נוסף בו צבר משרד עו”ד קולן ניסיון הוא ליטיגציה מסחרית – ייצוג הלקוחות בערכאות השיפוטיות ובפרט בבתי המשפט. בהקשר זה חשוב לציין כי ברוב המקרים ההעדפה היא למצות את זכויות הלקוח והאינטרסים העסקיים שלו מבלי להגיע למשפט (שמרבה הוצאות וטרחה, ועלול גם לפגום בתדמיתו של העסק), אולם יחד עם זאת ישנם מצבים שבהם אין מנוס מלפנות לעזרת בתי המשפט וכדאי כמובן להצטייד בעו”ד מסחרי בקיא ומיומן בכך.

 

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן