a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

עורך דין סכסוך עסקי

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > עורך דין סכסוך עסקי

עורך דין סכסוך עסקי

קונפליקטים, חילוקי דעות וניגודי אינטרסים הם חלק בלתי נפרד מהמציאות, וגם בעולם העסקים הם צצים לעתים. פוטנציאל הנזק של סכסוך עסקי –פנימי, כלומר בין שותפים, בין זכיית לבין רשת או חיצוני, כלומר בין העסק לבין ספק, לקוח, רשות כלשהי וכו’ – עלול להיות משמעותי מאוד ואפילו בלתי הפיך, ועל כן במקרים אלו מומלץ לפנות לעורך דין המתמחה ביישוב סכסוכים עסקיים ופתרונם בשקט, במהירות וביעילות.

איך להקדים תרופה למכה?

כמעט כל העסקים הפועלים בישראל מוגדרים כ”קטנים”. בהתאם, בחלק גדול מהם השותפים בבעלות על העסק ובניהולו הם קרובי משפחה או חברים קרובים. בלא מעט מקרים הקמת העסק נובעת מהרצון להגשים חלום ולממש פוטנציאל ויכולות, והיא מתבצעת מבלי לתת את הדעת לנושאים פורמליים חשובים כמו חלוקת סמכויות וגיבוש מנגנוני פתרון קונפליקטים. האינטימיות הגבוהה, שמהווה פוטנציאל לעסק משפחתי משגשג, עלולה גם ללבות את האש וכשמתגלים חילוקי דעות נכנסים לתמונה העסקית גם רגשות אישיים מכל הסוגים.

אחת הדרכים להקדים תרופה למכה ולצמצם את הסיכון לסכסוכים עסקיים – שבעסק קטן עלולים להיות הרסניים במיוחד – היא הסכם מייסדים. הסכם שכזה, שמנוסח ע”י עורך דין מנוסה בתחום ומשקף את הרצונות והאינטרסים של כל הבעלים, מחלק תחומי אחריות, ובעיקר מאפשר ניהול קונפליקטים בלי שאלה יהפכו לסכסוך עסקי מתמשך.

פתרון יעיל ומהיר

עבור עורך דין סכסוך עסקי יש לפתור מתוך התבוננות אישית ואנושית, ובפרט כך עושה זאת עו”ד גיא קולן, שכבר צבר ניסיון עשיר ביישוב סכסוכים עסקיים ביעילות ובמהירות, ועוד לפני שעימות קטן הופך לכדור שלג ענקי שקשה עד בלתי אפשרי לעצור אותו מלהרוס את העסק או להתגלגל אל תהליך משפטי שיימשך שנים רבות, מייגעות ויקרות עד מאוד.

הדגש על הפן האנושי, תוך מתן תשומת לב מלאה גם ללשון החוק ולהסכמים קיימים, מבטיח פתרון כל סכסוך עסקי באופן שיביא לידי ביטוי את מלוא האינטרסים שלכם ובעיקר יבטיח את המשך פעילותו התקינה של העסק.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן