a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

עורך דין זכיינות בחיפה

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > עורך דין זכיינות בחיפה

עורך דין זכיינות בחיפה

“אני חיפאי המעוניין לפתוח עסק בזכיינות בעירי, האם עלי לפנות בהכרח לעורך דין זכיינות בחיפה”?

והתשובה לשאלה הזו היא: כן ולא… כשבאים לפתוח עסק בזכיינות, בין אם בכובע של זכיין או בכובע של רשת מזכה, חובה לפנות לעורך דין לזכיינות. העורך דין יעזור לכם למצוא זכיינות מומלצת בעסקה אטרקטיבית שמתאימה לכם וליכולת הכלכלית שלכם. ענו בעצמכם – האם הייתם הולכים לרופא שיניים, מוכשר ומנוסה ככל שיהיה, ככל וחלילה הייתם נדרשים לניתוח לב? התשובה לכך ברורה כנראה. גם במקרה של פנייה לאנשי מקצוע ותיקים יש לפנות למומחים בתחום הרלוונטי, ובמקרה שלנו, מומחים לתחום הזכיינות.

אז האם לשם פתיחת עסק בזכיינות בחיפה יש לפנות לעורך דין דווקא בחיפה? התשובה לכך היא.. לא. ושוב נחזור לדוגמה שנתנו קודם – ככל והייתם נדרשים למומחה לב (חלילה..) הייתם מגבילים עצמכם למומחים בעירכם בלבד? כמובן שלא! כשנדרש מומחה, בטח ובטח טרם התקשרות בעסקה חשובה, בעלת השלכות משפטיות ופיננסיות כעסקת זכיינות, שעה נסיעה למרכז הארץ תשתלם לכם אלפי מונים. הדבר החשוב הוא למצוא עורך דין זכיינות מקצועי בעל ניסיון מוכח שיעניק לכם שירות טוב ותמורה עוד יותר.

עו”ד גיא קולן מלווה את כל סוגי עסקאות הזכיינות כבר למעלה מ- 20 שנה. מוזמנים ליצור עימנו קשר ולתאם פגישת ייעוץ טרם כניסתכם לעולם הזכיינות. הקפה עלינו!

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן