a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

עו”ד מסחרי בתל אביב

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > עו”ד מסחרי בתל אביב

עו”ד מסחרי בתל אביב

מרכז העסקים והכלכלה של ישראל נמצא בגוש דן, ובהתאם ישנו ביקוש נרחב לשירותיהם של עורכי דין מומחים לדיני מסחר באזור זה – עו”ד מסחרי בתל אביב מסייע ללקוחותיו להשלים ביעילות, במהירות וללא דופי הליכים פרוצדורליים שונים (הקמת חברות, פירוק חברות, הקמת שותפויות, פירוק שותפויות ועוד), מגבש עבורם חוזים שיעגנו באופן ברור ומדויק התקשרויות עסקיות מכל הסוגים (ובפרט חוזי זכיינות, הסכמי שותפים והסכמי משקיעים, וכן מיזוגים ורכישות) ומייצג אותם בפני ערכאות שיפוטיות שונות כשנוצר צורך להיעזר בהן על-מנת למצות את הזכויות.

עו”ד מסחרי מקצועי ומיומן היטב אמון גם על הגשת בקשות שונות לבתי המשפט – למשל להטלת צו עיקול או להסרתו של צו דומה, בקשה להטלת צו מניעה ועוד. עוד תחום שבו נדרשת מיומנות הוא כאמור ייצוג הלקוחות בבית המשפט או בהליכי גישור/ בוררות. תחום זה נקרא ליטיגציה מסחרית, וכדאי לדעת שהופעה בפני שופט, בורר או מגשר מחייבת יכולות ספציפיות שלא כל עו”ד מסחרי בתל אביב ניחן בהן. במקביל נדרש מעורך דין מסחרי מאמץ למצות את הזכויות מבלי להגיע לבית משפט, שכן הליכים משפטיים נמשכים זמן רב, עלותם הכספית עלולה להיות גבוהה ובנוסף הם עלולים לגרום נזק בלתי מבוטל לתדמיתו של העסק או איש העסקים שמעורבים בהם.

למשרד עורכי דין גיא קולן ניסיון נרחב מאוד הן בתחום הליטיגציה המסחרית, הן בליווי תהליכי הקמת חברות בע”מ, הן בליווי תהליכי פירוק חברות מרצון, הן בגיבוש הסכמי שותפים שמאפשרים יציאה לדרך עסקית משותפת בראש שקט והן בתחום הזכיינות. הניסיון של עו”ד קולן בתחום רחב יריעה זה כולל ייעוץ משפטי לעסקים שהתרחבו לכדי רשת, ליווי רשתות מזכות במהלך מכירת זיכיונות נוספים וליווי זכיינים גם במשא ומתן מול הרשת המזכה וגם במקרים של היווצרות קונפליקטים עסקיים. הוא מתמחה בזכיינויות בתחומים שונים, החל מזכיינות פיצה האט ועד זכיינות רשתות אופנה.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן