a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

סטודיו פאשה זכיינות

גיא קולן > רשתות וזכיינים שליווינו  > סטודיו פאשה זכיינות

סטודיו פאשה זכיינות

סטודיו פאשה היא רשת אופנה לנשים, אשר הוקמה בשנת 1992 על ידי המעצבת לין פאשה. סטודיו פאשה מפעילה כיום (09/2020) כ-40 סניפים הפרוסים בנקודות לאורך הארץ;, על פי פרסומי הרשת בשנת 2018 היא החלה להפעיל גם חנות מקוונת, כדי להתאים את עצמה להרגלי הקנייה של נשות ישראל. בסטודיו פאשה ניתן למצוא שמלות ארוכות וקצרות, חצאיות, גופיות, טי שירטים, מכנסיים, שורטים ועוד הרבה מאוד אקססוריז לנשים.

הרשת מפעילה גם סניף אאוטלט בביל”ו סנטר וב-2018 הציגה כפרזנטורית את הדוגמנית נואל ברקוביץ’. הקולקציות בסטודיו פאשה משתנות בכל עונה, כאשר לקראת השקת הקולקציות החדשות, ישנן הנחות על הקולקציות הישנות. זכיינות בסטודיו פאשה  פעולת בסניפי החברה באמצעות זכיינים, העובדים מול הרשת בשיטת הזכיינות התפעולית. בשיטת הזכיינות התפעולית, זכיין האופנה למעשה אחראי על העובדים והקופה והמלאי הינם של הרשת, כך שהוא יכול להתרכז בניהול המכירות ע”י העובדים בפיקוחו. מתוך פדיון הסניף הוא מקבל את עמלת הזכיין אשר מקיים את הוצאות הסניף ואת הכנסותיו.. הזכיין שוכר בד”כ את החנות מהרשת בשכירות משנה או כבר רשות; רשת זכיינות מקצועית אמורה להעניק לזכיין סיוע מאנשי המקצוע של הרשת הן בשלב ההקמה והן בשלב התפעול.

להיעזר באנשי מקצוע

מודל הזכיינות בכלל, והזכיינות התפעולית בפרט, הינם מודלים מורכבים יחסית. חוזה הזכיינות אמור להגן על נכסי הרשת במיוחד המותג, וכפועל יוצא מדובר במוצר חד צדדי. תפקידו של עוה”ד לענייני בזכיינות לברור את המוץ מן התבן, להקטין את הסיכונים בפניהם עומד זכיין ולמתן את כוחה הרב של הרשת במקומות ובסעיפים הרלבנטיים. הדבר הנכון ביותר לעשות הוא להיעזר באנשי מקצוע, כמו עו”ד גיא קולן. במשרד עו”ד גיא קולן מתמחים בנושא הזכיינות ויכולים להעניק לזכיינים ליווי צמוד, שכולל עמידה על סעיפים ספציפיים בחוזה, שיגנו על הזכיין עד כמה שניתן. עו”ד גיא קולן גם מלווה את הזכיינים במקרה של חלילה סכסוך משפטי מול הרשת, עם המון ידע וניסיון שנאגרו עם השנים. עו”ד קולן ייצג בעבר זכייני רשת פאשה והוא משמש כיו”ר וועדת זכיינות בלשכת עורכי הדין בישראל.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן