a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

משרד עורכי דין מסחרי

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > משרד עורכי דין מסחרי

משרד עורכי דין מסחרי

על-מנת להצליח בעולם העסקים של המאה ה-21, זקוק כל בעל עסק לעזרה מצד גורמים מקצועיים בשלל תחומים ואחד החשובים שבהם הוא התחום המשפטי. המקום הנכון למצוא סיוע מקצועי בכל מקרה שבו נוצר קונפליקט (עם ספקים, לקוחות, עובדים, מתחרים, רשויות שונות ועוד) הוא משרד עורכי דין מסחרי, וזהו גם המקום לפנות אליו כשמקימים עסק חדש ולמעשה ישנו מגוון רחב מאוד של אינטראקציות עסקיות ופעולות שמחייבות ליווי משפטי צמוד.

הנושאים בהם מתמחה משרד עורכי דין מסחרי מגוונים מאוד, שכן עולם העסקים הפך למגוון מאוד. בין השאר עורכי הדין המסחריים עוסקים במכירת זיכיונות (על-ידי רשת קיימת ששואפת להתרחב עוד, או על-ידי עסק שמבקש להפוך לרשת), בליווי זכיינים (שכן גם עבורם ייעוץ משפטי הוא יקר ערך עד מאוד לנוכח פערי הכוחות בין הרשת לבינם), בליווי תהליכי מיזוגים ורכישות, בהקמת חברות, הקמת שותפויות, פירוק חברות מרצון, פירוק שותפויות ועוד ועוד – כאמור אין כמעט פעולה עסקית בעלת משמעות שאין לה בימינו השלכות משפטיות. בנוסף אנחנו חיים בעידן שבו מומלץ לעגן בחוזה איכותי כמעט כל אינטרס מהותי, וגם בכך מתמחים כמובן עורכי הדין המסחריים.

עורך הדין גיא קולן צבר ניסיון רב מאוד בכל התחומים הרלוונטיים לעסקים ומסחר. בפרט מוכר עו”ד קולן כמומחה לזכיינות לאחר שליווה אינספור עסקאות של מתן זיכיון, ועזרה בחתימת חוזה זיכיון הן מצד הרשת המזכה והן מצד הזכיין. בקיאות משמעותית נוספת של עו”ד קולן הינה ניסוחם וגיבושם של הסכמי שותפים שמאפשרים לאנשי עסקים לצאת לדרך משותפת כשכל אחד מהם יודע בדיוק מהן זכויותיו ומהן המחויבויות שהוא נוטל על עצמו. עורכי דין רבים מחליטים שלא לעבוד כחלק ממשרד אלא להיות עצמאיים – בחירה זאת יכולה להוות בעיות כמו החזקת משרד לקיום פגישות כאשר לא ניתן לקיימן במשרד ביתי. משרדים להשכרה לפי שעה הם פתרון מצויין לבעיה הזו.

עוד כדאי לדעת כי אחת האיכויות הבולטות שהופכות את עו”ד קולן לעורך דין מסחרי מוביל היא היכולת למנוע הידרדרות קונפליקטים עסקיים לכדי הליכים משפטיים שנמשכים שנים רבות, עולים סכומי כסף גבוהים ועלולים לפגום בתדמית העסק.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן