a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

מדוע עסק הגלידריות שלך צריך להפעיל זכיינות ?

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > מדוע עסק הגלידריות שלך צריך להפעיל זכיינות ?

מדוע עסק הגלידריות שלך צריך להפעיל זכיינות ?

רוצה שהעסק שלך יתחיל להכניס סכומים גבוהים פי כמה מבעבר? אם תוך כדי קריאת שורות אלה, אתה מניד בראשך בחיוב – הפעלת זכיינות היא בהחלט הפתרון הראוי עבורך. בעידן קפיטליסטי, שבו הכלכלה והכסף מניעים תהליכים, במציאות בה כל דקה שווה כסף – כולנו רוצים להרוויח יותר כדי לחיות יותר טוב. זכיינות תאפשר לעסק הגלידריות שלך לגדול במימדיו וברווחיו, בתקופה יחסית קצרה.

זכיינות מהי? ולמה היא בכלל כל כך כדאית עבורך?

זכיינות היא שיטה לניהול העסק שלך, במסגרתה אתה מעניק ליזמים פרטיים מהידע ומהניסיון העסקי שלך, ואילו היזמים יקבלו הזדמנות להקים עסק מצליח בזכות ההדרכה והתמיכה שלך. כך למעשה באמצעות זכיינות, אתה תעניק לזכיין זכות להשתמש בשיטות העסקיות שלך (שם הגלידריה, הסמל או הלוגו של הגלידריה שלך, סוגי הגלידה הנמכרים וכו’), תוך שהוא יתחייב לשלם לך באופן חד פעמי בעבור המשאבים שתספק לו ולהפריש לך אחוזים מן הרווח שיכניס העסק החדש. זכיינות אם כן, היא ברית של שיתוף פעולה שתיכרת בינך לבין היזם הפרטי שישמש כמעין “מפיץ” של הגלידריה שלך. כך, באמצעות זכיינות, יוכל להפוך עסק הגלידריות שלך לרשת ענפה הזכות זכיינים שיקימו סניפים נוספים של הגלידריה ושינוהלו על ידם באופן עצמאי. הפעלת זכיינות טומנת בחובה מספר יתרונות. המרכזי שבהם, הוא ההזדמנות שלך כבעל עסק להרחיב את העסק שלך ולמנף אותו ללא השקעה רבה של משאבים, אנרגיות וזמן. על-ידי חתימה על חוזה זכיינות, נפח העסק שלך יתפח וכמות הצרכנים של הגלידה שלך תגדל. מעבר לכך, לא תצטרך להתמודד עם “כאב הראש” הגדול שהוא תוצר של כמות גדולה יותר של לקוחות. סניפי הגלידריה החדשים שיוקמו, ינוהלו על-ידי יזמים פרטיים איתם תחתום על חוזה זכיינות, והם אלה אשר יקבלו אוטונומיה מלאה לניהול הסניפים החדשים. במילים אחרות, זכיינות היא שיטה באמצעותה תוכל להתרחב ביעילות, בהשקעה מינימאלית ומבלי להתמודד עם הניהול הכרוך בהקמת סניף נוסף של גלידריה. נשמע לך כמו פנטזיה שלא ניתן לממשה? חשוב אחרת. ההיסטוריה מהווה ראייה לכך שזכיינות היא לא רק ברת-יישום ואפשרית, אלא גם מניבה פרי עבור שני הצדדים: הצד הנותן את הזיכיון והזכיין עצמו.

זכיינות- אז איך בעצם לגרום לזה לקרות?

זכיינות אומנם מוכיחה את עצמה כמשתלמת וכרווחית במקרים רבים, אך הפעלת שיקול דעת חפוז, ללא קבלת הכוונה והדרכה ראויות או רקע רלוונטי – כל אלה הם מתכון לכישלון. כדי שזכיינות תשתלם לך ולעסק שלך, פעל נכון. התייעץ עם בעלי עסק אחרים שפועלים בשיטה של זכיינות, חפש מידע בנושא זכיינות באינטרנט, פנה לקבלת ייעוץ ממומחים בתחום. זה הזמן להצטרף אל מאות בעלי עסקים וחברות בישראל שכבר מפעילים זכיינות.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן