a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

מאפיית אריאל זכיינות

גיא קולן > רשתות וזכיינים שליווינו  > מאפיית אריאל זכיינות

מאפיית אריאל זכיינות

מאפיית אריאל הוקמה בשנת 2000 והיא מפעילה כיום (ספטמבר 2020) כ-35 סניפים הפרוסים ארצית. מעבר למאפיות, הרשת גם עוסקת הפצה סיטונאית למסעדות, בתי מלון, קייטרינג ועוד. בין מגוון המוצרים של החברה ניתן למצוא בורקסים וקרואסונים לסוגיהם, רוגלך, בצקי עלים, לחם ולחמניות, חלות במגוון סוגים, פיתות, עוגות קונדיטוריה, עוגיות במגוון סוגים רחב, לחמי מחמצת, פחזניות, ומוצרי חגים כגון סופגניות בחנוכה, אוזני המן בפורים, מוצרים חלביים בשבועות ומוצרים כשרים בפסח.

הרשת מחזיקה בנתח שוק בתחום זכיינות לאפייה, בזכות רשת מאפיות המציעות מגוון רחב של מאפים טריים הנאפים לדבריה במקום. לרשת ישנו מפעל קפואים, המייצר מאפי שמרים, בצקי עלים, לחמים, בצק פילו ועוד. הרשת מחזיקה גם מפעל למוצרים מוגמרים, אפויים וארוזים באריזות קמעונאיות, כולל קו ייצור לחמי מחמצת ומוצרים נלווים, מחלקה לייצור קצפות ומוסים, קו ייצור של עוגיות וכן עוגות פרוורה. בנוסף, למאפיית אריאל ישנו גם מפעל ייעודי לפסח, המייצר עוגיות קוקוס, בוטנים, לחמניות מיוחדות לפסח ומגוון רחב של עוגיות מיוחדות לחג..

זכיינות מאפיית אריאל

ביכולתה של רשת מזכה שהינה גם יצרנית להביא ערך מוסף לזכייניה הן מבחינת תמהיל מוצרים ייחודי, והן מבחינת המחיר בהיותה יד ראשונה. היות ורשת לוקחת בחשבון את רווחיה בגין מכירת סחורה לזכיינים, הרי שלעיתים, אין במודל העסקי חיוב בתמלוגים, אלא רק בתשלום דמי הזיכיון החד פעמיים.. חוזה הזיכיון הוא מארג מורכב, לפיו הזכיין כפוף לרשת, והוא רוכש את הזכות להשתמש בשמה, וכן לרכוש את המלאי והציוד ממנה או מספקיה. חוזה הזיכיון הוא חד צדדי ומטרתו לאפשר לרשת לנקוט הליכים מהירים מול זכיין סורר שמאיים לפגוע במותג. כדי להתמודד עם העניין החוזי בצורה טובה, וכזו שמשפרת את התנאים של הזכיין אל מול הסכם מורכב ו- לא סימטרי, מומלץ לקבל ליווי מעורך דין הבקיא בדיני זכיינות בישראל ומנוסה בליווי זכיינים. עו”ד גיא קולן מתמחה בתחום הזכיינות מזה שנים ארוכות; עו”ד קולן יידע לכוון את הזכיין אל עבר הסעיפים הנכונים, על מה יש להתעקש, אילו ניסוחים יש לשנות, וכך הלאה, עד שהספינה תגיע אל חוף מבטחים. עו”ד גיא קולן מעניק גם ייעוץ וליווי משפטי לאורך כל הדרך. עו”ד קולן משמש כיו”ר וועדת זכיינות בלשכת עורכי הדין בישראל.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן