a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

לה גופרה זכיינות

גיא קולן > רשתות וזכיינים שליווינו  > לה גופרה זכיינות

לה גופרה זכיינות

רשת לה גופרה היא רשת גלידריות ישראלית אשר הוקמה בשנת 1995 על ידי איש העסקים גלעד סמבוסקי. הרשת מפעילה כיום (09/2020) כ-20 סניפים ברחבי הארץ, חלקם הגדול  בצפון הארץ, כאשר הסניף הדרומי ביותר נמצא בגן יבנה. ברשת מייצרים גלידות איטלקיות במגוון רחב של טעמים, עם חידושים מדי שנה, וכן יוגורטים שונים, קרפים צרפתיים ו-ופלים בלגיים. בשנים האחרונות הוחלט על עיצוב אחיד בכל סניפי הרשת, כאשר המאפיין הבולט ביותר שלו הוא תקרה בצבעי שמיים.

ברשת לה גופרה מציגים תפריט אחיד ובסיסי, אך בכל הסניפים תוכלו למצוא גם טעמים ספציפיים המיוחדים לסניף, כאשר חלק מהסניפים הם כשרים. חומרי הגלם לייצור הגלידות מגיע מיצרניות איטלקיות, שעוברות תהליכי הכשר בארץ. בגלידת לה גופרה מפעילים את הסניפים בשיטת הזכיינות המלאה. . הזכיינים בשיטת הזכיינות המלאה משלמים לרשת לה גופרה עבור קבלת הזיכיון לפתיחה של סניף תחת המותג המוכר, וכן עבור שימוש בשיטות העבודה של החברה. מדובר למעשה בתשלום ראשוני וחד פעמי של דמי זיכיון, ותשלום שוטף של תמלוגים (כאחוז מהפדיון). הזכיין מקים את המקום (בינוי וציוד) על חשבונו. לעיתים קרובות מדובר בזכיין ללא רקע בתחום, ועל הרשת להכשיר אותו בדרך של התלמדות מעשית, וללוות אותו באופן צמוד בתקופת ההרצה, ואף לאחר מכן.

עזרה מכוונת

כדי להגיע לאחידות רשתית וכן על מנת לשמור על כוח מיקוח, רשאית הרשת לחייב זכיינים לרכוש סחורות מסוימות ממנה או מספקים מורשים. בטרם יתקשר הזכיין עם הרשת, הוא מקבל לעיונו טיוטת חוזה זכיינות. מדובר בחוזה עב כרס וחד צדדי אשר מטרתו לשמור על נכסי הרשת והמותג. מטרה לגיטימית זו עלולה חלילה להיות מנוצלת לרעה על ידי הרשת, ועל הזכיין להכין מראש אמצעי הגנה אשר יבואו לידי ביטוי בחוזה הזכיינות. מאוד לא מומלץ לחתום על חוזה הזכיינות כפי שהוא, וכדאי מאוד להיעזר בשירותי עו”ד, עדיף כזה המתמחה בזכיינות., כמו עו”ד גיא קולן. עו”ד גיא קולן מגיע עם הרבה ניסיון וידע בתחום הזכיינות, ויודע לעזור לזכיין לצלוח את המו”מ המורכב מול הרשת. הליווי של גיא קולן הוא לאורך כל תהליך החתימה ואף לאחר מכן, במקרה חלילה של סכסוך מול הרשת. עו”ד קולן מייצג זכיינים של רשת לה גופרה. עו”ד קולן משמש כיו”ר וועדת זכיינות בלשכת עורכי הדין.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן