a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

ייעוץ עסקי זכיינות

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > ייעוץ עסקי זכיינות

ייעוץ עסקי זכיינות

מהו הצעד הראשון אשר על יזם לבצע טרם שיכנס לעולם הזכיינות? ככל ומדובר במי שמתעתד להיות זכיין של רשת, על אותו יזם לבחון מהן שאיפותיו, הכלכליות והאישיות, כמו גם מהו התחום שמעניין אותו ברמה המקצועית והמתאים ליכולותיו הפיננסיות ולכישוריו.

ככל ומדובר בצעדים ראשונים של עסק אשר בכוונת בעליו לפתחו לזכיינות, הרי שיש לבחון את טיב המוצר או השירות אותו מספק העסק, את תכונותיו הייחודיות, ולא פחות מכך את הדרישה לעסקים שכמותו בשוק והיכולות “לשכפל” את אותו המוצר/שירות באופן שלא יפגע בטיבו. לאחר מכן יש לנסח הסכם זכיינות מותאם אישית המפרט את תנאי העסקה וזכויות הצדדים.

על אף שלכאורה מדובר בשאלות פשוטות, לא תמיד קל לענות עליהן. בדיוק למטרה זו קיימים גופים מקצועיים בשוק העוסקים בייעוץ עסקי לזכיינות. ייעוץ עסקי בזכיינות יכול לתת מענה הן בהתאמת זיכיון ספציפי לדרישותיו ויכולותיו של זכיין פוטנציאלי, והן לבחינת התאמת עסק כזה או אחר לפיתוח במודל של זכיינות. את שירות הייעוץ מומלץ לקחת מעורך דין זכיינות מקצועי בעל ניסיון שיעניק את השירות הטוב ביותר שיש להציע.

ייעוץ עסקי לזכיינות הינו תחום הדורש מקצועיות וניסיון, ולאור ההיצע בשוק מומלץ לבצע פניה רק לגופים ואנשי מקצוע אשר להם ניסיון מוכח במתן ייעוץ עסקי לזכיינות.

אצלנו במשרד עורכי דין קולן-נבון, המעניק ליווי משפטי לזכיינים ולרשתות, נשמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם ככל ונדרש לכם ייעוץ והכוונה לאנשי מקצוע רלוונטיים בתחום הייעוץ העסקי לזכיינות.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן