a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות של פיצה פצץ

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > זכיינות של פיצה פצץ

זכיינות של פיצה פצץ

רשת פיצה פצץ, היא רשת של פיצות באיכות גבוהה ובמחירים סבירים שהפכה ללהיט בקרב הקהל הישראלי. הסניפים של רשת פיצה פצץ, מלאים תמיד. ביום אוכלים בהם עובדי משרדים הנמצאים באזור ועוברי אורח המעוניינים ליהנות מכריכים איכותיים במיוחד במחיר משתלם, בלילות הם מהווים מקור משיכה לבליינים ולציפורי לילה, המגיעים לאכול משהו לפני הכניסה למועדון או לפני שהם חוזרים הביתה לישון. גם זכיינים רבים נמשכים בשנים האחרונות לרשת פיצה פצץ. מדובר ביזמים המעוניינים לפתוח סניף עצמאי וליהנות מהמוניטין ומהמתכונים הייחודיים של רשת פיצה פצץ. כמו רוב הזכיינים, גם הם ישלמו לרשת סכום חד פעמי עבור השימוש בשמה, בסמלים המסחריים שלה ובשיטות העבודה שלה ויהיו מוכנים לרכוש ממנה מוצרים שונים וחומרי גלם ולעמוד בביקורות שוטפות שתערוך הרשת, על מנת לוודא שהם, כזכיינים, אכן עומדים בנהלים שלה, כפי שמופיע בחוזה הזכיינות שעליו חתמו.

חוזה זכיינות הוא אם כן חוזה ששני הצדדים עשויים להרוויח ממנו, אולם כמו כל מסמך משפטי הוא מורכב, עתיר סעיפים, הגבלות, הסתייגויות ואותיות קטנות, לכן לא מומלץ לחתום על חוזה כזה בלי ליווי מקצועי של עורך דין. ברוב השיחות והדיונים בהם עולה נושא הליווי המשפטי לחתימה על חוזי זכיינות חוזר ועולה שם אחד. שמו של עורך הדין המומחה לזכיינות, גיא קולן.

במהלך פעילותו כעורך דין בתחום הזכיינות בישראל, צבר עורך הדין גיא קולן ניסיון חסר תקדים בהיקפו בליווי של חוזי זכיינות, משלב המגעים הראשוניים בין הזכיינים לחברות המזכות ועד לחתימה על ההסכמים. אם גם אתם חולמים על הקמת עסק עצמאי בתחום המזון וברור לכם כי זכיינות של פיצה פצץ היא העסק המתאים ביותר עבורכם, אתם מוזמנים להתחיל את התהליך באופן היעיל והמקצועי ביותר, עם הליווי המשפטי של עורך הדין גיא קולן.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן