a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות קפה ג’ו

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > זכיינות קפה ג’ו

זכיינות קפה ג’ו

קפה ג’ו היא רשת ותיקה (למעלה מ-20 שנות פעילות) שפרוסה בכ-250 נקודות מכירה ברחבי הארץ. הרשת מבטיחה לזכייניה סיוע במציאת לוקיישן מתאים, ליווי מקצועי לאורך כל הדרך, מערך תמיכה משמעותי, מותג מוכר ותפריטים שמתחדשים כל העת. על-מנת שכל ההבטחות אכן יתממשו ושההצטרפות לקפה ג’ו תתגלה כעסקה משתלמת לטווח ארוך מומלץ לרכוש את הזיכיון רק עם ייעוץ משפטי צמוד מצד עורך דין שזוהי מומחיותו. לעו”ד גיא קולן בקיאות מעמיקה בכל הנושאים הקשורים לזכיינות וכן ניסיון רחב היקף, בפרט בענף בתי הקפה – כך שהוא יכול להבטיח לכם, ולא רק להבטיח אלא גם לקיים, חוזה זכיינות שישקף את מלוא האינטרסים העסקיים שלכם בכל מצב אפשרי. אם אתם מעוניינים בזכיינות בתי קפה מומלץ להיעזר בעורך דין לענייני זכיינות.

כדאי לזכור שהסכמי זכיינות הם חוזים מפורטים שכוללים סעיפים רבים. כל סעיף שכזה עלול להתגלות כבעייתי עבור הזכיינים, ולכן חשוב לבחון את החוזה בשבע עיניים, ובפרט בעיניים מקצועיות. בין הסעיפים שאליהם חשוב במיוחד להפנות תשומת לב: הגדרת הפרת חוזה מבחינת הרשת, סנקציות אפשריות כלפי הזכיין, האפשרות של הזכיין למכור את הזיכיון אם מסיבות כלשהן לא יוכל להמשיך להחזיק בבית הקפה, המגבלות שיוטלו עליו לאחר סיומה של תקופת הזיכיון, ועוד. עוד דגש חשוב במסגרת הליווי המשפטי הצמוד הוא לעגן בחוזה את כל ההבטחות של הרשת, באופן ברור וחד משמעי, שכן זוהי למעשה מהות הזיכיון והערך הכספי שלו.

גם זכיינים קיימים של הרשת יכולים להיעזר בידע הרב ובניסיון העשיר של עו”ד קולן. בכל מקרה שבו נוצר קונפליקט בין זכיין לבין רשת, לרשת יש באופן טבעי יתרון מובנה מובהק, אבל ייעוץ משפטי מקצועי יכול להטות את הכף לטובת הזכיין ולהגן עליו מפני צעדים שרירותיים של הרשת ומפני נזק כלכלי משמעותי.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן