a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות קופי טיים

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > זכיינות קופי טיים

זכיינות קופי טיים

רשת קופי טיים היא רשת הפועלת משנת 1998 ומציעה מגוון שירותים ופתרונות בתחום הקפה האיכותי. הרשת פרוסה כיום ברחבי ישראל ומפעילה למעלה משישים נקודות מכירה, עגלות אספרסו ובתי קפה. קופי טיים היא החברה המובילה בישראל בכל הקשור לנוכחות במוסדות. את עגלות הקפה האיכותיות של רשת קופי טיים ניתן למצוא בבתי חולים, קופות חולים, אוניברסיטאות, תחנות רכבת ועוד. בנוסף לקפה האיכותי, מציעות עגלות הקפה של רשת קופי טיים מבחר מוצרי מזון ושתייה קרה. תערובות הקפה ייחודיות לרשת קופי טיים והתפוצה הרחבה של סניפיה, הפכו אותה במהלך שנות פעילותה לאחת הרשתות הפופולאריות ביותר בתחום הקפה בישראל.

לאור ההצלחה הגורפת של רשת קופי טיים, פונים אליה יזמים רבים המעוניינים להפעיל עגלת קפה בזכיינות, להקים אספרסו בר או לפתוח בית קפה ממותג שיפעל כחלק מהרשת. משמעות הדבר עבור הזכיינים היא שהרשת תעניק להם, תמורת תשלום קבוע ותמלוגים ממחזור המכירות, את הזכות להשתמש בשמה, בסמלים המסחריים שלה ובמוצריה הייחודיים. בנוסף יכלול הסכם הזכיינות התייחסות לסעיפים רבי משמעות כגון שטח הסניפים, מיקומם, מבנה האשראי והביטחונות, התנאים להפסקת ההסכם ועוד. לחתימה על הסכם זה מומלץ להגיע בלווית עורך דין מומחה לזכיינות, כמו עורך הדין גיא קולן.

עורך הדין קולן הוא משפטן בעל ניסיון עשיר בליווי של זכיינים ושל רשתות מזכות במהלך החתימה על חוזי זכיינות. הידע והניסיון חסרי התקדים של עורך הדין קולן, מאפשרים לו להציע לזכיינים המעוניינים להצטרף לרשת קופי טיים, ייעוץ משפטי אמין ומקיף, שאפשר להם לחתום בסופו של תהליך, על הסכם הזכיינות הכדאי ביותר מבחינתם. אם גם אתם רוצים לחתום על הסכם זכיינות עם רשת קופי טיים, אתם מוזמנים תחילה לכוס קפה עם עורך הדין גיא קולן, המומחה לזכיינות.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן