a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות עולם הממתקים

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > זכיינות עולם הממתקים

זכיינות עולם הממתקים

עולם הממתקים היא רשת של חנויות ממתקים ודוכני ממתקים ברחבי ישראל. הרשת, שהוקמה על ידי מקצוענים, בני דור שלישי לייצור ומכירה של ממתקים בישראל, מתעתדת להגיע בשנים הקרובות לחמישים סניפים פעילים ולפתוח לפחות חמישה סניפים חדשים מדי שנה. מי לא אוהב ממתקים? צעירים ומבוגרים, נשים וגברים אוהבים ממתקים ונמשכים אל חנויות ואל דוכני ממתקים המציעים להם מגוון של ממתקים איכותיים במחירים סבירים, לאכול במקום או לקחת הביתה. ההצלחה הגדולה של רשת עולם הממתקים והפריסה הרחבה של סניפי הרשת, גורמים ליזמים רבים לפנות אל הנהלת הרשת מדי שנה בבקשה לפתוח סניף בזכיינות של רשת עולם הממתקים.

זכיינות עולם הממתקים, כמו כל זכיינות אחרת היא הסכם המאפשר לזכיינים לפעול תחת שמה של הרשת, לקבל ממנה מוצרים וליהנות מהידע המקצועי הרב שלה ומהגב השיווקי, הפרסומי והפיננסי שברשותה. הסכם זכיינות עם רשת עולם הממתקים עשוי לכלול סעיפים רבים ומורכבים המתייחסים לנושאים בעלי חשיבות רבה בניהם: אזור הפעולה של הסניף, המחירים, העלויות השונות, מבנה הביטחונות והאשראי, תנאי היציאה מהחוזה ועוד. על חוזה מורכב מעין זה לא מומלץ לחתום בלי להתייעץ תחילה עם עורך דין מומחה לזכיינות.

עורך הדין גיא קולן הוא אחד מעורכי הדין המובילים בישראל בתחום הזכיינות. במהלך שנות פעילותו של עורך הדין קולן הוא צבר ידע רב וניסיון מעשי בתחום ההופכים אותו למומחה מספר אחת בישראל בכל הקשו לליווי מקצועי של זכיינות וחברות מזכות, במהלך המשא ומתן ותהליך החתימה על ההסכם. אם גם אתם מעוניינים להפוך לזכיינים של רשת עולם הממתקים ולפתוח עסק משלכם על פי מודל הזכיינות, הצעד הראשון שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם עורך הדין גיא קולן, המומחה לזכיינות.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן