a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות סנדביץ בר

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > זכיינות סנדביץ בר

זכיינות סנדביץ בר

הסנדביץ הוא כידוע אחת ההמצאות הקולינאריות המוכרות והמגוונות ביותר בעולם. קחו לחם, לחמנייה, בגט או ג’בטה איכותית, שלבו אותה בבשרים מעושנים רטבים פיקנטיים וירקות טריים והרי לכם ארוחה מלאה במחיר נוח. אם פעם היינו יוצאים מהבית עם סנדביץ שהכנו בעצמנו, כיום קיימות רשתות מזון רבות המספקות את הצורך הזה ומציעות לקהל העובדים בשעות היום והבליינים בשעות הלילה, מגוון של כריכים איכותיים. רשת סנדביץ בר היא אחת הרשתות הבולטות בתחום, שקנתה לה אוהדים רבים בחיפה ובצפון ובאזורים נוספים ברחבי הארץ. יזמים רבים המעוניינים לפתוח מסעדת כריכים משל עצמם, בבעלותם, עם גיבוי מקצועי, שיווקי ועסקי של רשת ידועה ומוכרת, פונים לרשת סנדביץ בר בבקשה לחתום איתה על הסכם זכיינות.

מהו הסכם זכיינות? הסכם זכיינות הוא חוזה משפטי המעניק לזכיין את הזכות לפעול תחת שמה של הרשת המזכה ולהשתמש בסמלים המסחריים שלה, במוצרים שלה ובשיטות העבודה הייחודיות שלה. בתמורה גובה הרשת מהזכיין , סכום חד פעמי וכן תמלוגים הנקבעים על פי ההכנסות החודשיות שלו. מעבר לגובה התמלוגים ולתנאי השימוש בסמלים המסחריים של החברה, עוסקים הסכמי הזכיינות בנושאים מהותיים הנוגעים לשטח הסניף ולמיקומו, למבנה האשראי הניתן על ידי הרשת ועוד. על הסכמים מורכב מעין זה לא מומלץ לחתום ללא ליווי צמוד של עורך דין מומחה לזכיינות.

אם גם אתם מעוניינים להפוך לזכיינים של רשת סנדביץ בר, עורך הדין גיא קולן הוא האדם שתרצו שיעמוד לצדכם במהלך המשא ומתן ובעת החתימה על החוזה. עורך הדין קולן הוא משפטן בעל ניסיון עשיר ומגוון בליווי זכיינים וחברות מזכות לאורך כל שלבי המשא ומתן, מהפנייה הראשונית ועד להקמת הסניף. עורך הדין קולן, המומחה לזכיינות, ישמח לעמוד לרשותכם גם בעת החתימה על הסכם זכיינות עם רשת סנדביץ בר.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן