a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות נייקי ישראל

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > זכיינות נייקי ישראל

זכיינות נייקי ישראל

נייקי הוא אחד ממותגי הספורט המובילים בעולם. החברה מייצרת ומשווקת מוצרים חדשניים אותם היא מפתחת בשיתוף פעולה עם האתלטים המובילים בעולם. מוצרי האיכות של נייקי מאפשרים גם לספורטאים מקצועיים וגם לחובבים להגיע לתוצאות הטובות ביותר, על המסלול או על המגרש. הרשת, שהוקמה בארצות הברית בשנת 1964, פיתחה במהלך שנות פעילותה חידושים טכנולוגיים רבים בתחום נעלי הספורט והביגוד הספורטיבי. בישראל, פועלת רשת נייקי, באמצעות עשרות סניפים הממוקמים בערים הגדולות ומתופעלים על ידי זכיינים, יזמים שרכשו מרשת נייקי ישראל את הזכות להשתמש בשם המותג, בלוגו המוכר ובסמלים מסחריים נוספים וכן את הזכות למכור בישראל את מוצרי הספורט המבוקשים של נייקי. אם גם אתם מעוניינים להפוך לזכיינים של רשת נייקי בישראל, יש כמה פרטים שבוודאי תרצו לדעת.

כחברה אמריקאית, הפועלת במדינות רבות ברחבי העולם באמצעות נציגויות מקומיות, מערך הזכיינות של רשת נייקי הוא אחד ממערכי הזכיינות המובנים והסדורים ביותר שתוכלו למצוא. הסכם הזכיינות עם רשת נייקי ישראל, כולל סעיפים רבים המפרטים את מבנה העלויות והאשראי, האחריות של בעל הסניף בכל הנוגע לשמירת ערכי המותג, מבנה הסניף, מיקומו ועוד. הפרטים הללו נבדקים ומאושרים רק לאחר בחינות מעמיקות של נציגי החברה. זכיינות נייקי ישראל עשויה להיות עבורכם פריצת דרך כלכלית של ממש, אבל לפני שאתם צוללים אל מעמקי הסכם הזכיינות עם רשת נייקי ישראל, אתם מוזמנים לפגישה אצל עורך הדין גיא קולן.

עורך הדין קולן הוא משפטן ותיק שצבר בשנים האחרונות ניסיון חסר תקדים בהיקפו בייעוץ משפטי וליווי חוזי של זכיינים ושל חברת מזכות. ההתמחות של גיא קולן בהסכמי זכיינות עם חברות בין לאומיות וחברות ישראליות, יאפשר לו לסייע לכם להגיע להסכם זכיינות חתום עם רשת נייקי במהירות וביעילות.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן