a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות מקס ברנר

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > זכיינות מקס ברנר

זכיינות מקס ברנר

מקס ברנר הוא מותג מוצרי שוקולד יוקרתיים, שנמצא בבעלותם של תאגיד שטראוס עלית ושל עודד ברנר, אחד המייסדים המיתולוגיים של הרשת.
רשת מקס ברנר, המפעילה כיום סניפים רבים ברחבי הארץ והעולם, החלה את דרכה בחנות שוקולד קטנה ברעננה. ההצלחה של החנות, שנוהלה על ידי עודד ברנר ושותפו דאז, מקס פיכטמן, הביאה לפתיחה של סניפים רבים נוספים בישראל. בשנת 2001, החל שיתוף הפעולה של הרשת עם קבוצת שטראוס עלית. הקבוצה רכשה מהיזמים חלק המותג ועודד ברנר הוא האחראי בפועל על קו המוצרים. מוצרי השוקולד הנמכרים ברשת מקס ברנר, מיוצרים בנצרת עילית ובבית שמש, נמכרים בסניפים הרשת בישראל ומיוצאים לסניפים נוספים באוסטרליה, ארצות הברית, סינגפור, הפיליפינים ומדינות נוספות ברחבי העולם.
מודל הזכיינות הוא מודל עסקי אשר בו רוכשים הזכיינים, תמורת תשלום חד פעמי ותשלומי תמלוגים, את הרשות להשתמש בסמלים המסחריים הרשומים ובשיטות העבודה של החברה המזכה. מודל הזכיינות מאפשר ליזמים המעוניינים להשקיע בעסק משלהם, לקפוץ למים, כאשר הם נהנים מסיוע שיווקי ותפעולי של מותג ידוע. במקביל הוא מאפשר לחברות המזכות להרחיב את הפעילות העסקית שלהן ולהגביר את הנוכחות שלהן במרכזי קניות, מרכזי בילוי ורחובות ראשיים של ערים גדולות. בישראל פועלות כיום עשרות רשתות, בתחומים שונים, הפועלות על פי מודל הזכיינות. רשת מקס ברנר, אחת מאפשרת לזכיינים להיכנס אל תחום המזון, בשיתוף פעולה עם קבוצת שטארוס עלית. זה נשמע מפתה מאוד, אבל לפני שאתם שולפים את העטים ומבררים איפה לחתום, יש כמה דברים שאתם חייבים לדעת.
חתימה על כל חוזה זכיינות, היא תהליך משפטי מורכב, הדורש מעורבות של אנשי מקצוע בעלי ניסיון. לפני שאתם חותמים, אתם מוזמנים להיפגש עם עורך הדין גיא קולן, המומחה לזכיינות.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן