a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות לרשת קפה

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > זכיינות לרשת קפה

זכיינות לרשת קפה

רשת קפה היא אחת הרשתות המובילות בענף, כאשר רכישת זכיינות לרשת קפה היא אחת השיטות המהירות והבטוחות להשתלבות בשוק רווחי ומשגשג.

זכיינות לרשת קפה – מידע חשוב

מודל הפעילות של חלק גדול מרשתות בתי הקפה הוא בשיטת שירות עצמי, בדלפק. בניגוד לשיטה זו, זכיינות לרשת קפה, מופעלת בשיטה המסורתית באמצעות ההגשה על ידי מלצרים; שיטה זו הופכת את השהות בבית הקפה לנעימה יותר ומשרה על הסועדים תחושה אמיתית של בילוי עם גוון יוקרתי. ואכן, שיטת זכיינות לרשת קפה הוכיחה עצמה כמועדפת על הסועדים. שכן, מאז הקמתה בשנת 2001, הפכה קפה לרשת השנייה בגודלה לאחר רשת ארומה, עם למעלה מ-105 סניפים. איש העסקים רונן נימני הוא הבעלים של רשת קפה, כאשר את שני הסניפים, בכיכר המדינה, הוא מנהל באופן ישיר ואישי. סנפי הרשת האחרים, הפרושים לרוחבה ולאורכה של הארץ, פועלים בשיטת זכיינות לרשת קפה. כלומר – בתמורה לדמי זיכיון והפרשה קבועה של אחוז יחסי מרווחי הסניף, יכול הזכיין לפתוח סניף של בית הקפה וליהנות מפעילות משתלמת, בהתאם למודל העסקי של הרשת, שהוכיח עצמו מעבר למצופה. בנוסף לכך, בשנת 2006 הרחיבה הרשת את פעילותה גם מחוץ לגבולות הארץ, כאשר סניף חדש נפתח בעיר סופיה שבבולגריה, בהתאם למודל זכיינות רשת קפה הנהוג בארץ.

זכיינות לרשת קפה – להיות חלק מההצלחה

באמצעות זכיינות לרשת קפה יכול כל מי שחלם אי-פעם על הקמת בית קפה, לממש את חלומו ללא כל סיכונים ובשיטה שכבר הוכיחה את עצמה. זכיינות לרשת קפה מבוססת על מודל מיתוגי ייחודי, כאשר לזכיין מוקנית הזכות ליהנות מפירות ההצלחה של הרשת, מהמוניטין, מהאיכות ומשיטות העבודה הייחודיות. זכיינות לרשת קפה כוללת תמיכה לאורך כל תקופת הזיכיון, החל מהדרכה צמודה בשלב ההקמה, דרך התמודדות עם קשיים המתעוררים במהלך היומיום וכלה בלווי עסקי צמוד. עבור זכיינות לרשת קפה צריכים המעוניינים לשלם דמי זיכיון ולהפריש אחוז מסוים מדמי התמלוגים וממחזור פעילותו של הסניף. לאחר חתימה על חוזה זכיינות לרשת קפה, מתחייב הזכיין לפעול בהתאם לקריטריונים של הרשת: להקפיד על רמת שירות נאותה, להשקיע בפרסום ובעיצוב ולהיות נתון תחת הפיקוח של צוות מיומן, המבקר בסניפים שונים מדי יום. בנוסף לכך, כולל הסכם זכיינות לרשת קפה גם התחייבות לרכוש את הקפה של הרשת ולעבוד עם ספקי הרשת המורשים.
זכיינות לרשת קפה – יתרונות

אנשים שניחנו בחשיבה עסקית ובתכונות אנושיות אחרות, הנדרשות לניהול בשיטת זכיינות לרשת קפה, יוכלו ליהנות ממגוון רחב של היתרונות: הזכות להיות חלק מרשת בתי קפה מהמובילות בישראל; זכיינות לרשת קפה כוללת עלויות שיווק ותפעול נמוכות באופן יחסי; תפריט ייחודי ואיכותי מאוד; מערכת שיווקית ועסקית שהוכיחה עצמה וליווי צמוד לאורך כל התקופה של זכיינות לרשת קפה.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן