a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות לרשת בגדים

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > זכיינות לרשת בגדים

זכיינות לרשת בגדים

חלק ממה שמנחה אותנו במהלך יום הוא הלבוש שלנו.

אנו מעוניינים להביא אותו למרכז סדר היום, ולהוציא מאתנו את הזכות לצאת לעולם עם מראה שנהיה שלמים לגביו. סניפים רבים של רשתות אופנה מציפים את חיינו, ואנו נהיה מעוניינים להשיג את הטוב ביותר ללבוש על גופנו. זכיינות לרשת בגדים מאפשר לנו להיכנס לתחום תחרותי, בו נצליח לבדל את עצמנו אך ורק בזכות יכולות ניהול מהפכניות.

על מנת להתחיל בכל הליך זכיינות, נדרש מכל אחד לעמוד בדרישות הכוללות השגת מימון לרכישת הזכות להשתמש בשם המותג. הציוד אותו ניתן לקבל הוא מהספקים של הרשת עצמה, ולא ניתן יהיה להתחיל למכור דברים שאינם מורשים. רכישת זכיינות מצריכה חתימה על הסכם שעלול להיות ארוך ומורכב. עו”ד גיא קולן מומחה בזכיינות, ויעניק את כל הידע הדרוש לביצוע נכון של הליך הרכישה.

 

רשת עם עבר מפואר

זכיינות מאפשרת לקחת סניף של רשת מצליחה ולהעתיק אותו למקום נוסף. בשנים האחרונות גובר הרצון לגייר רשתות, המגיעות אלינו מעבר לים. הרעיון להביא לקהל המקומי את היכולת ליהנות ממותגים, שעד כה היה צורך לטוס לחו”ל עבורן.

כל רשת בינלאומית יוצרת הסכם עם תאגיד מקומי, המציע לכל דורש להיות זכיין שלה. שימוש בשמה הטוב של הרשת, מחייב מכל זכיין לעמוד בתנאים נוקשים במיוחד. עו”ד גיא קולן מומחה זכיינות, ומפשט את הליך הרכישה עבור כל זכיין.

זכיינות אינה מתאימה לכל אחד, ורצוי לחשוב בכובד ראש בטרם מתחילים לבצע את ההליך. רשת בינלאומית אמנם תעמוד לרשות הזכיין בכל מה שצריך, אך יש לכך מחיר בדמות תשלום ראשוני של דמי זיכיון, ותמלוגים חודשיים קבועים.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן