a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות לרשתות ביגוד

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > זכיינות לרשתות ביגוד

זכיינות לרשתות ביגוד

אם תביטו על מה שלובשים כל הסובבים אתכם, סביר שתגלו כי כמעט כל פרטי הלבוש שלהם, מקורם ברשתות אופנה. בעשורים האחרונים, כבשו רשתות האופנה הבינלאומיות כל חלקה טובה בעולם האופנה. רבים מוצאים בכך את השלילי ומתלוננים על כך שכאשר כולנו מתלבשים באותן רשתות, אנחנו מאבדים את האמירה האופנתית האישית. אולם המחירים הנוחים, המבחר העצום, הקולקציות המתעדכנות בהתאם למתרחש בעולם והעובדה כי בכל עיר גדולה בעולם, תוכלו למצוא לפחות סניף אחד של רשת הבגדים הבינלאומית החביבה עליכם, הפכו את רשתות הבגדים לבלתי מנוצחות. במקביל לפריחתן של הרשתות הגלובליות, קמו בישראל לא מעט רשתות בגדים מקומיות, המציעות ללקוחות אופנה מקומית, באווירה של רשת בינלאומית.

זכיינות לרשת בגדים, אינה שונה מהותית מאשר זכיינות לכל רשת אחרת. גם כאן משלמים הזכיינים דמי זכיינות חד פעמיים, מתחייבים על תמלוגים חודשיים בגובה מסוים מהמחזור ומשקיעים בשיפוץ ועיצוב של הסניף. אחד המאפיינים הייחודיים של זכיינות לרשת בגדים, המבדילים בינה לבין זכיינות בתחומים אחרים, היא שבמקרים רבים כולל הסכם הזכיינות גם התחייבויות לרכישת מלאי, העמדת ערבויות למימון מלאי וסעיפים ייחודיים נוספים. לכן, כאשר אתם יוצאים לחתום על הסם זכיינות לרשת בגדים, אסור לכם לצאת לדרך בלי שיהיה לצדכם יועץ משפטי מוסמך, מיומן ומנוסה, לפחות כמו עורך הדין גיא קולן, המומחה לדיני זכיינות.

עורך הדין גיא קולן וצוות משרד הבוטיק שלו, המתמחה בליווי משפטי של הסכמי זכיינות, צברו ניסיון רב בליווי משפטי של הסכמי זכיינות לרשתות בגדים, רשתות מזון ורשתות בתחומים רבים נוספים. הם ישמחו לעמוד לרשותכם ולהעניק לכם ליווי משפטי צמוד ואיכותי, עד כדי שהסכם הזכיינות שלכם עם רשת הבגדים יהיה הסכם הזכיינות שיתאים יותר מכל ליכולות ולשאיפות שלכם.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן