a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות למכירה דרושים זכיינים

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > זכיינות למכירה דרושים זכיינים

זכיינות למכירה דרושים זכיינים

תחום הזכיינות הוא תחום הקוסם ליזמים רבים המעוניינים להקים עסק משלהם וליהנות מהגב התפעולי והשיווקי של חברה גדולה וידועה. נכון, זכיינות בתחום המזון, האופנה, תחנות הדלק, הצעצועים ותחומים רבים נוספים, מעניקה לזכיינים לא מעט יתרונות אולם היא צופנת בחובה, כמו כל פעילות עסקית, גם לא מעט סיכונים. בנוסף זכיינים רבים מגלים במהלך תקופת הזכיינות שלהם כי התחום שבחרו לעסוק בו אינו מתאים להם כמו שקיוו, או מחלטים לאחר תקופת זכיינות בתחום מסוים כי הם צברו מספיק ידע וניסיון על מנת שיוכלו להתנתק מהרשת המזכה ולהקים עסק משלהם. זכיינים כאלה וזכיינים שמרגישים כי הזכיינות אינה מספקת אותן מבחינה אישית או כלכלית, מציעים במקרים רבים את העסק שלהם למכירה.

בנוסף לעסקים פעילים בזכיינות המוצעים למכירה, רשתות רבות המעוניינת להרחיב את הפעילות העסקית שלהם, מפרסמות מודעות בהן הם קוראים ליזמים הצטרף אליהן כזכיינים. שני סוגי הפרסום הללו, נראים מושכים ומעניינים, בעיקר אם החלטתם כי זכיינות היא הדרך הנכונה עבורכם להיכנס לעולם העסקים או לתחום שמעניין אתכם. אולם הצטרפות כזכיינים לחברה מזכה או רכישת עסק פעיל בזכיינות היא תהליך מורכב שעל מנת לעבור אותו בהמלחה, יש צורך בייעוץ וליווי מקצועי.

משרדו של עורך הדין גיא קולן, המומחה לדיני זכיינות הוא משרד בוטיק המתמחה במתן ייעוץ משפטי לזכיינים ולחברות מזכות במהלך משא ומתן ובמהלך חתימה על הסכמי זכיינות. עורך הדין קולן ואנשי משרדו, היו מעורבים בהסכמי זכיינות רבים, בתחומים מגוונים, הן מצד היזמים והן מצד החברות המזכות. הייעוץ המשפטי המקצועי אותו הן מעניקים, מסייעים ללקוחותיהם להגיע להסכמים איכותיים, משתלמים והוגנים עם רשתו מזכות בכל התחומים. אם אתם מעוניינים להפוך לזכיינים של אחת הרשתות הפועלות בישראל, הצעד הראשון שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם משרדו של עורך הדין גיא קולן.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן