a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות למכירה במרכז

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > זכיינות למכירה במרכז

זכיינות למכירה במרכז

בישראל פועלים כמה אלפי עסקים בשיטת הזכיינות. מאחר שחלק ניכר מהפעילות העסקית בארץ מתבצע באזור המרכז, באופן טבעי גם חלק הארי של הצעות הזכיינות למכירה רלוונטי לאזור גאוגרפי זה, ולמי שמבקש לרכוש זיכיון לרשת כזו או אחרת באחד התחומים שבהם נהוגה שיטת הזכיינות ישנן אפשרויות בחירה נרחבות למדי. על-מנת לנצל את מרחב האפשרויות הנ”ל ולהגיע לעסקה המיטבית עבורכם, נדרשת תשומת לב להיבטים רבים ובפרט לנושא המשפטי.

למה חשוב ליווי של עורך דין בבדיקת הצעה של זכיינות למכירה במרכז?

בדיקת הצעה של זכיינות למכירה במרכז ללא ליווי של עורך דין מומחה בתחום משולה לרכישת רכב או דירה מבלי לראותם אפילו. חשוב להבין: גם כשעל הפרק זיכיון של רשת משגשגת ומובילה בענף שבו היא פועלת, באזור המרכז שמטבעו מתאפיין בפעילות כלכלית נרחבת, כך שברור כי רכישתו מעניקה בסיס איתן להצלחה עסקית ופוטנציאל לרווחים גבוהים, עדיין ייתכן שהחוזה שעליו תחתמו מול הרשת לא משקף את מלוא האינטרסים שלכם ולא מבטיח את זכויותיכם בכל מצב. על-מנת למנוע מקרים שבהם אתם חשופים לשרירות לב של רשת גדולה, או מצבים שבהם חילוקי דעות לגיטימיים מובילים לסנקציות חריפות נגדכם, וזאת אחרי שהשקעתם מאות אלפי שקלים בעסק, מומלץ בחום להיעזר בליווי משפטי צמוד.

עו”ד גיא קולן, שכבר צבר ניסיון רב במתן ייעוץ משפטי מקצועי לזכיינים, ומכיר מקרוב רשתות מובילות במגוון ענפים בארץ, יסייע גם לכם לבחון את ההצעה העסקית בעיניים מפוכחות ובמבט מעמיק, להבין מהם המוקשים שעלולים לצוץ לפתע בהמשך הדרך המשותפת עם הרשת – ויעזור לכם לנטרל אותם מראש, כך שתוכלו לצאת למסע העסקי בראש שקט ותוך ידיעה שאין מה שימנע מכם לממש את הפוטנציאל של הזיכיון.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן