a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות חנות בגדים

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > זכיינות חנות בגדים

זכיינות חנות בגדים

פיתוח רשת באמצעות זכיינות, מהווה דרך טובה להגיע למספר רב של יחידות, תוך מקסום הצלחה קיימת.

זכיינות חנות בגדים מאפשרת שימוש במותג ידוע ומוכר, ולהתחרות על ליבו של הצרכן באמצעות מוצרים איכותיים. רשתות רבות מגיעות אלינו מרחבי העולם. בשל הרצון להתאים אותן לפי מה שמקובל בישראל, נעזרות הרשתות בזכיינים מקומיים.

נשים וגברים רבים רואים בחנות בגדים כלי איכותי למיצוי מראה חיצוני. אופנה מהווה את הדרך הנכונה להצלחה, ומאפשרת לנו להעניק לסובבים את הרושם הראשוני הנחוץ. כיום קיימות מספר רשתות, אשר מציגות לעולם איכות מגוונת של ביגוד. להביא את חו”ל לכל פינה בארץ נהפך להיות הרבה יותר פשוט, עד שלעיתים אין כמעט צורך לחפש מוצרים מעבר לים. בגדים מגיעים אלינו משלל מותגים, הפרושים במגוון רשתות ברחבי הארץ.

 

רשתות מכל העולם

רשתות בגדים מלוות אותנו במהלך חיינו, וישנם מותגים אליהם אנו נחשפים אט אט. הבאת רשת בגדים מצליחה מחו”ל לישראל מהווה מנוף להצלחה. היא זו אשר מציפה את המדינה הקטנה שלנו בשנים האחרונות. אופנה צעירה המתאימה לילדים, בני נוער ומבוגרים, תסחף כל אחד לעולם חדש ואופנתי יותר. רשתות אמריקאיות פותחות בפני הקהל המקומי את הזכות לצרפן לתוך קבוצה של רשת קיימת שלו.

חולצה, מכנס וכל מה שנלווה להם, מהווים  היום את הבסיס של כל לבוש. אנו כבני אדם מונעים מכל מה שעשוי לרגש אותנו, לרבות פריטים הקשורים לתחום. זכיינות רשת אופנה תאפשר לנו לחדש בנוף המקומי, ולהוביל סניף של רשת מצליחה בעלת מותג מוכר. את הדרך לרכישת זיכיון מומלץ לעשות באמצעות עו”ד גיא קולן, מומחה לזכיינות, אשר מכיר את ההיבטים השונים ובמיוחד את מורכבותו של חוזה הזכיינות.

 

גם בעזרת מימון

בהיעדר הון עצמי, מימון זכיינות זו הדרך היחידה להגיע למצב של רכישת זיכיון. חשוב להיעזר ברואה חשבון אשר מכיר את התחום, ויכול לוודא את התאמת המימון לעסקה הפרטנית. על מנת שהזכיין יוכל לרכוש ולהקים את הזיכיון נדרשת השקעה ראשונית, אשר תוחזר באמצעות רווחים בהתאם ליכולות ניהול. מבחינת הרשת מדובר באינטרס משותף, אשר מאפשר את הכלים ליצירת רווחים גבוהים תוך זמן קצר. כלל הסניפים צריכים להיראות אותו הדבר, ולכן תהיה הקפדה על נראות וקבלת סחורה מספקים מורשים של הרשת.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן