a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות הכל בדולר

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > זכיינות הכל בדולר

זכיינות הכל בדולר

רשת הכל בדולר היא רשת של חנויות כלבו, בהן ניתן למצוא מגוון עצום של מוצרי ניקיון וקוסמטיקה, כלי בית, מוצרי פלסטיק, צעצועים ומוצרים רבים נוספים. הרשת, שהוקמה בשנת 1995 נוסדה במטרה להציע לקהל הישראלי מוצרי איכות במחירים כדאיים במיוחד, החל משנת 2001 ניתן למצוא ברשת גם מוצרים בקטגורית מחיר של עשרה עד חמישה עשר שקלים. רשת הכל בדולר מפעילה כיום כארבעים סניפים ברחבי הארץ, המציעים מגוון של כארבעת אלפים מוצרים שונים, בחנויות הממוקמות במרכזי קניות וברחובות ראשיים. סניפים אלה פועלים במודל זכיינונות מלאה, במסגרתו רוכש הזכיין את הזכות לפעול תחת שם החברה ולהשתמש בסמלים המסחריים הרשומים שלה. החברה מעניקה לזכיין את הידע המקצועי הדרוש לו, מדריכה אותו באופן שוטף ומספקת לו את המוצרים למכירה.

ניהול של עסק בשיטת הזכיינות, מאפשר לזכיין להפעיל עסק עצמאי משלו, להביא לידי ביטוי את היכולות האישיות שלו וליהנות מהגב המקצועי, העסקי והשיווקי של רשת ידועה ומוכרת. אנשי הרשת, מעודכנים באופן שוטף בכל הנעשה בתחום ומבקרים בסניפים באופן שוטף על מנת לסייע לזכיינים להשיג את המטרות העסקיות המשותפות לשני הצדדים. חוזה הזכיינות עצמו, המאפשר את הפעילות המשותפת, הוא מסמך משפטי סבוך ורב סעיפים העוסק בשלל נושאים מהותיים בניהם אזור המכירה, המחירים, תנאי האשראי, הביטחונות אותם מעמיד הזכיין להבטחת קיום ההסכם והתנאים להפסקתו של ההסכם. על מנת לחתום על חוזה זכיינות הוגן וכדאי, אתם זקוקים למומחה לזכיינות עורך הדין גיא קולן.

כל עורך דין יכול ללוות אתכם בעת החתימה על הסכם זכיינות, אבל רק לעורך הדין גיא קולן, המומחה לזכיינות, יש ניסיון עשיר ומגוון בליווי משפטי של זכיינים ושל רשתות לאורך כל התהליך, מיצירת הקשר הראשוני בין שני הצדדים ועד לפתיחת הסניף.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן