a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות דלי קרים

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > זכיינות דלי קרים

זכיינות דלי קרים

דלי קרים היא רשת גלידריות שהחלה את דרכה בשנת 1986בעיר ראשון לציון. בני הזוג סמי ורינה בן בסט פתחו את החנות הראשונה של הרשת וייצרו את הגלידות במחסן קטן שהיה צמוד לחנות. שנה לארח מכן נפתח סניף נוסף של רשת דלי קרים, הפעם ברחוב סוקולוב בחולון. סניף זה נוהל על ידי דב, אחיה של רינה בן בסט וחלק מהגלידה הוכנה במחסן שהיה צמוד אליו. כאשר אבי ושרון, שני הבנים למשפחת בן בסט, השתחררו משירותם הצבאי, הם הצטרפו לעסק המשפחתי. לאור ההצלחה של הרשת המשפחתית ועל מנת לענות על הביקושים, הקימה משפחת בן בסט מפעל לייצור גלידה, המנוהל על ידי אבי המשפחה סמי בן בסט. ההקפדה על איכות חומרי הגלם המגיעים אל המפעל ועל איכות המוצרים הסופיים המגיעים אל הלקוחות, אפשרה לעסק המשפחתי לכבוש את ליבם של חובבי גלידות האיכות בישראל. כיום מונה רשת דלי קרים למעלה מעשרים סניפים הפרוסים ברחבי הארץ.

ההצלחה של רשת דלי קרים והדרך המדהימה שעשתה, מחנות משפחתית קטנה לרשת גלידריות מרובת סניפים, מושכת אליה מדי שנה מספר רב של יזמים המעוניינים לפתוח סניפים של רשת דלי קרים, על פי מודל הזכיינות. שיטה עסקית זו מאפשרת לזכיינים להשתמש בשמה, בסמליה המסחריים, במוניטין ובידע של החברה המזכה, תמורת תשלום חד פעמי ותמלוגים חודשיים המועברים לחברה המזכה מדי חודש על פי מחזור המכירות של הסניף. מודל זה מאפשר ליזמים להקים עסק משלהם, תוך הקטנת הסיכונים ומאפשר לחברות המזכות להגדיל את היקף הפעילות שלהן.

אם אתם יזמים השוקלים לפחות סניף של רשת דלי קרים בזכיינות, מומלץ שתשקלו להתייעץ עם עורך דין מומחה לזכיינות. עורך הדין גיא קולן הוא משפטן עתיר ניסיון בתחום הזכיינות והוא ישמח לסייע לכם לחתום על חוזה זכיינות עם רשת דלי קרים.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן