a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות דומינוס פיצה

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > זכיינות דומינוס פיצה

זכיינות דומינוס פיצה

דומינוס פיצה היא רשת מזון מהיר ומשלוחי פיצה, שהוקמה בשנת 1960 בארצות הברית. כיום פועלת הרשת ב- 70 מדינות ברחבי העולם ומעסיקה כמאה וחמישים אלף עובדים. דומינוס פיצה, הנחשבת לרשת הפיצה השנייה בגודלה בארצות הברית, פועלת בישראל החל משנת 1990 באמצעות שלושים וחמישה סניפים, שישה עשר מהם בזכיינות. מיום הגיעה לישראל הציבה רשת דומינוס פיצה סטנדרטים חדשים של איכות ושל רמת שירות והפכה להיות הפיצה המועדפת על ישראלים רבים. יזמים רבים המעוניינים להיכנס לעסקי המזון עם הגיבוי רב העוצמה של הרשת הבין לאומית, פונים אל הנהלת הרשת מדי שנה בבקשה לפתוח סניפים נוספים בזכיינות.

כמו רשת פיצה דומינוס, גם שיטת הזכיינות נולדה בארצות הברית. על פי שיטה זו, רוכש הזכיין, תמורת סכום ראשוני קבוע ותמלוגים מההכנסותיו החודשיות, את הזכות להשתמש בשמה, בסמליה המסחריים ובשיטות העבודה של הרשת. על פי מודל זה, נהנים הזכיינים מהקטנת הסיכונים הכרוכים בהקמה של עסק עצמאי לחלוטין ואילו הרשת נהנית מגידול בפעילות העסקית שלה ומתוספת לנוכחות המסחרית שלה במרכזי קניות ורחובות ראשיים. אם גם אתם רוצים להצטרף לעולם הזכיינות ולהפוך לזכיינים של רשת דומינוס פיצה, לא מומלץ שתעשו זאת, ללא ייעוץ של עורך דין מומחה לזכיינות.

כאשר מדברים על עורך דין מומחה לזכיינות, מדברים על עורך הדין גיא קולן. עורך הדין קולן הוא משפטן בעל ניסיון מעשי רב בתחום הזכיינות. בשנים האחרונות עסק עורך הדין קולן בליווי משפטי של עסקות זכיינות רבות, מצד הזכיינים ומצד החברות המזכות והוא מכיר לעומקם את רוב חוזי הזכיינות המוצעים ליזמים בישראל. בין אם אתם מעוניינים בזכיינות של דומינו פיצה ובין אם אתם מעוניינים בזכיינות של כל רשת אחרת, אתם מוזמנים להיעזר בשירותים המקצועיים של עו”ד גיא קולן.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן