a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות בית מרקחת

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > זכיינות בית מרקחת

זכיינות בית מרקחת

מחלות הם חלק מחיינו ורבים מאתנו נוהגים לבלות מעת לעת בבתי מרקחת.

זאת במטרה לרכוש תרופות, אשר יסייעו לגופנו להתגבר על מחלות. זכיינות בית מרקחת היא כניסה לתחום מוכר, המספק שירותים של רשת קיימת ומצליחה.  רוב בתי המרקחת בישראל כבר מנוהלים בשיטה של חנויות כלבו, המציעות לכל דורש ליהנות מסל מוצרי צריכה מגוון.

זכיינות בית מרקחת מצריכה מהמעוניינים לחתום על הסכם זיכיון, אשר עלול להיות ארוך ומורכב. עו”ד גיא קולן יסייע בקבלת ייעוץ ראשוני, ויוביל את הזכיין לסיים את כל ההליך מול הרשת באופן בטוח יותר.

 

רשת עם חזון

זכיינות בית מרקחת מאפשרת לזכיין לנהל סניף של רשת מצליחה. עם זאת, אין צורך להגיע עם כל ידע מוקדם. הרשת תעניק ליווי מקצועי, ותספק לזכיין את כל מה שהוא זקוק לו על מנת לנהל את החנות בצורה הטובה ביותר.

על מנת לקחת חלק בהצלחה, יצטרך כל זכיין לעמוד במספר יעדים. ראשית נדרש גיוס הון עצמי לתשלום דמי הזיכיון, ולאחר מכן חתימה על הסכם שהוא ארוך ומורכב בדרך כלל. הזכיין נדרש להציג יכולת ניהול גבוהה בפני אנשי הרשת, שישכנע אותם להעניק לו את הזיכיון המיוחל. עו”ד מומחה זכיינות גיא קולן, ילווה כל זכיין בהליך ההתקשרות עם הרשת ויעניק פתרון נכון במונחים משפטיים.

לא כל אחד יוכל להיות זכיין של רשת, ונדרשת עבודת הכנה לא פשוטה. ניהול עובדים הוא תנאי הכרחי להצלחה, ומי שידאג לעשות זאת היטב ייהנה מרווחים גבוהים תוך זמן קצר. רכישת זיכיון להפעלת סניף של רשת קיימת, תהיה נכונה יותר מפתיחה של חנות חדשה. לזכיין תהיה האפשרות להתבסס על מותג קיים, ולקצר את הליך יצירת הרווחים.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן