a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות אוכל אורגני

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > זכיינות אוכל אורגני

זכיינות אוכל אורגני

המודעות לכל נושא הבריאות, הפך בשנים האחרונות להיות נפוץ בהרבה מאוד בתים.

הדאגה לאכול אוכל בריא, הוביל רבים לשנות את התפריט היומי שלהם. כפי שנהוג בתחומים רבים, גם זכיינות אורגנית פועלת בשיטה של זכיינות. הביקוש לרשתות ותיקות ומוכרות בתחום, עשוי למקסם את רווחיהן כאשר הן פרושות במספר מוקדים. התפעול מתבצע בשיטת זכיינות.

עו”ד גיא קולן מומחה זכיינות, ומעניק לזכיינים את האפשרות לרכוש זיכיון בפשטות ונוחות. הרכישה מותנית בחתימה על הסכם ארוך ומורכב, שסעיפיו הרבים מצריכים ייעוץ מפי עו”ד מומחה. הטיפול מצד גורם משפטי יבטיח מזעור טעויות, וידיעה מוחלטת של כלל הסעיפים עליהם נידרש לחתום.

 

זכיינות רוכשים באהבה

ברכישת זכיינות אוכל אורגני זוכים ליהנות מהיתרונות והידע העצום של הרשת, ובנוסף מנהלים עסק עצמאי. על מנת לבצע זאת נדרש מכל זכיין לשלם סכום המוגדר כדמי זיכיון, ותמלוגים לרשת המסוכמים בחוזה מסודר. עו”ד גיא קולן מביא לכל דורש את היכולת לנהל סניף של רשת מצליחה.

פתיחה של סניף אינו מצריך כל ידע מוקדם. הרשת תעביר כל זכיין הדרכה מסודרת לתפעול החנות, ותעמוד לצדו בכל שאלה. הזכיין מביא מעצמו את יכולות הניהול הגבוהות, אשר מאפשרות לתפעל עובדים, ספקים ועוד מגוון פעילויות שיעזרו בקידום הסניף. הרשת עצמה תרצה לבחור במי אשר יוכל לעמוד היטב במשימה, כאשר הבחירה צריכה להיות איכותית ולשרת את המטרות של שני הצדדים. עו”ד קולן הוא האדם הנכון בכל הקשור לזכיינות,  ויסייע להפוך את ההליך לפשוט ונכון יותר עבור כל זכיין. הבנת דרישות הרשת וטיפול בסעיפים הנוקשים תהיה הכרחית עבורנו, ותבטיח כי נדע לאן אנחנו נכנסים.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן