a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות בגדי ילדים

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > זכיינות בגדי ילדים

זכיינות בגדי ילדים

חנויות לממכר מוצרי תינוקות קיימות בישראל מיום הקמתה. כמו בכל תחום כיום, בשנים האחרונות החלו החנויות להתקדם לכיוון של רשתות.

אלו מציעות קו אחיד המציג נראות זהה לצד מוצרים במחירים דומים.  הייעוץ מה ללבוש, ולאבזר את התינוק הקטן יתקבל במקום והופך לנו את החיים להרבה יותר קלים. אנו נרצה להעניק את הכל בשביל הילד שלנו, ועל כן נפנה לחנות מקצועית אשר תוכל לספק זאת. הנטייה של הורים רבים הנה לפנות לעבר מותג מוכר, אשר יגרום לכל אחד להיות בראש שקט.

לתת את הלב והנשמה

מודל הקרוי זכיינות מאפשר העתקה של הצלחה קיימת אל מקום נוסף. ניהול סניף אינו מצריך כל ידע מוקדם. הרשת תעביר לזכיין את ההכשרה הנדרשת, על מנת שיוכל לדעת כיצד לנהל את חנותו. על מנת שכל ההליך יתבצע באופן מושלם, ישנו צורך להתייעץ עם עו”ד מומחה לזכיינות. עו”ד גיא קולן הוא מקצועי ועתיר ניסיון, אשר מלווה זכיינים רבים בדרך להגשמת היעד הנכסף

זכיינות מצריכה מכל זכיין לחתום על חוזה זכיינות, שהוא בד”כ מורכב וארוך. הזכיין זוכה ליהנות משמה הטוב של הרשת, כולל מיתוג נכון ועיצוב חנות על פי הדרישות המקובלות. הרשת עצמה תקבל תמלוגים חודשיים מהמחזור ויהיה לה אינטרס ברור לסייע לזכיין.

 

הופכים לכם את החיים לקלים

רכישת זיכיון לחנות הינה לרוב מהלך שמרני יותר, מפתיחה של חנות באופן עצמאי. למותג מוכר אמצעים טובים יותר להפוך סניף למצליח. לזכיין נותר רק להפעיל אותו מבחינה ניהולית. לא מדובר במשימה פשוטה, אך בהחלט בדבר אפשרי אשר לוקח כל אחד למקום אחר. עו”ד מומחה לזכיינות הופך את ההתקשרות עם הרשת למקצועית ובטוחה יותר.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן