a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיין תחנות דלק

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > זכיין תחנות דלק

זכיין תחנות דלק

אחד מהתחומים היותר מצליחים הנו הדלק. באמצעותו ניתן להניע את המכונית שלנו, ולהגיע לכל מקום אפשרי.

הצורך הנו קיומי ומהווה את אבן היסוד בחיינו. רכב הוא מצרך חובה בכל בית, המעניק לנו את האפשרות להתנהל במהלך היום. גם תחום זה פועל בחלקו באמצעות זכיינים.

מעוניינים בזכיינות תחנות דלק? לחצו כאן ועברו לדף הרלוונטי לצורך פרטים מלאים והשארת פרטיכם

כיום קשה מאוד לקבל זיכיון לתחנת דלק של מותג מוכר. היחידים אשר מצליחים לעשות זאת הינם בעלי תחנות קיימות, או בעלי שטחים שניתן להתאימם לתחנת דלק.

 

לקחת חלק בהצלחה

אם אתם עומדים בפני רכישת זיכיון של תחנת דלק, או הנכם בעלי שטח שבו תוצב תחנה כזו, הרי שמדובר בעסקה מורכבת. לעו”ד גיא קולן ניסיון רב בעסקאות בתחום הזכיינות, ויודע מה נכון או לא באשר להשקעה בתחום. דלק הוא מוצר נרכש מאוד, המחייב כמעט כל אחד לצרוך אותו באופן שותף. אי לכך נהנים הזכיינים מרווחים קבועים, בפעילות הממשיכה שנים רבות.

 

לפתוח את הדלת בפני כולם

כיום כמעט כל אחד יוכל להיכנס להליך של רכישת זיכיון. העדר דרישות גבוהות ואפשרות מימון איכותית, יכולה להעניק את הזכות לנהל סניף של רשת מצליחה. הדלת פתוחה בפני כולם, אך כדי  להצליח למנף את העסק לכדי רווחיות נדרש להוכיח כושר ניהול גבוה.

מעבר לתחנה עצמה נהוג להקים חנות ממותגת מטעמה של הרשת. היא תקנה לכל נהג את היכולת להתרענן במקרה של עייפות. כמו כן, ניתן לרכוש במקום גם מוצרים הקשורים לרכב, להשביע את רעבוננו ולרוות את צימאוננו. מבחינת הזכיין מדובר בעוד הכנסה שוטפת, אשר תובטח לו ברגע שיקים את התחנה הממותגת.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן