a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות ביגה

זכיינות ביגה

ביגה (BIGA) היא רשת בתי קפה עם עיצוב בהשראה צרפתית כפרית ותפריט שמבוסס על כל מה שטרי ובריא, עם דגש על חומרי גלם טבעיים ועבודת יד (ולא בכדי המוטו של הרשת הוא “כמו ללחוץ לאופה את היד”).

נכון לקיץ 2017 מונה רשת ביגה למעלה מ-20 סניפים בכל רחבי הארץ, מקרית שמונה בצפון ועד באר שבע בדרום, וצפויה לצרף אליה עוד 10 בתי קפה נוספים, גם כן במיקומים מגוונים (ובהם כפר תבור, בית שמש, גינדי TLV וזיכרון יעקב).

יזמים אשר מעוניינים להצטרף להצלחה של ביגה מוזמנים לפנות על-מנת לרכוש זיכיון. חשוב לציין שכפי שהרשת מקפידה על סטנדרטים גבוהים בכל הקשור למזון המוגש בה ולרמת השירות, כך היא גם דורשת לא מעט מהזכיינים, ומצד שני גם מציעה להם בסיס איתן לשגשוג ולנחת רבה מהעסק. כל אלה מעוגנים בחוזה זכיינות, שכמו כל חוזה מסוג זה מתאפיין בפירוט רב לגבי מבחר רחב של נושאים וסוגיות, ועל כן מומלץ בחום לבצע את התהליך בליווי של עו”ד בעל ניסיון בתחום דוגמת גיא קולן.

חשוב להדגיש שיזמות ללא זכיינות בענף המסעדנות ובתי הקפה נחשבת למסוכנת במיוחד, וזאת לנוכח התחרות העזה בתחום, הקושי לבסס מותג לא מוכר והמאמצים הרבים הנדרשים כדי לגבש קהל לקוחות רחב ויציב. זיכיון של ביגה הוא דרך אפקטיבית לצמצם הסיכון ובסיס איתן לבית קפה הומה אדם, הן בזכות התפריט (ברשת אמונים על יצירת מנות איכותיות ובריאות, כולל אופציות רבות לצמחונים ולטבעונים) והן בזכות העיצוב הייחודי.

עוד כדאי לדעת שביגה שייכת לבעלים של רשת בתי קפה מצליחה אחרת, קפה גרג, שגם היא מבוססת על זכיינות, כך שהיא אמונה על מתן תמיכה מלאה לכל זכיין והעצמתו – על-מנת שיוכל למצות את הפוטנציאל הרב שטמון בזכיינות ביגה.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן