a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות לחנות אלכוהול דרינק פוינט

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > זכיינות לחנות אלכוהול דרינק פוינט

זכיינות לחנות אלכוהול דרינק פוינט

בערך בשנת 2011, הגיעו מחירי האלכוהול בארץ לשיאים חדשים. לא ניתן היה לקנות בשום בר אלכוהול ברמה סבירה ובמחיר שניתן לעמוד בו לאורך זמן. בנוסף לכך, באותה התקופה נכנס לתוקפו החוק האוסר על מכירת אלכוהול בשעות הלילה בסופרמרקטים ובפיצוציות. לצרכן הישראלי לא נותרה, אם כן, כל ברירה, והוא נאלץ לשלם את המחירים הגבוהים שדרשו הברים, או להפחית משמעותית את צריכת המשקאות האלכוהוליים בעת בילוי. יש להבין שלברים הוצאות גבוהות, הן הוצאות הקמה והן הוצאות תפעוליות, כך שמי שחיפש אשמים במצב לא תמיד צדק כשהפנה דווקא נגדם את האצבע המאשימה.

בכל מקרה, היו גם מי ש”ניצלו” עסקית את המצב. רשת דרינק פוינט הוקמה סמוך לזמן בו התרחשה המהפכה החברתית, מתוך מטרה לחולל מהפכה בתחום מחירי האלכוהול ובתחום הרגלי השתייה של צעירים ישראלים. הסניף הראשון הוקם בתל אביב, בלב איזור הבילוי של רחוב דיזנגוף.

בסניפי הרשת השונים, ניתן לשתות אלכוהול במחירים סבירים ביחס לברים הוותיקים. הרשת פועלת באמצעות זכיינים, ומנצלת עלויות הקמה וכח מיקוח מול ספקים כדי להגיע למחירים אטרקטיביים לצרכנים.. מודל עסקי זה דומה למהפכת הקפה שהביא היזם אבי כץ עם רשת קופיקס.

משרדנו מייצג זכיינים של דרינקפוינט, אותם ליווינו בכל שלבי ההתקשרות עד לחתימה על חוזה הזיכיון.

הרשת מדגישה כי המחיר הנמוך אינו מעיד על איכות ירודה של אלכוהול, ולטענתה ברשת דרינק פוינט ניתן למצוא משקאות אלכוהוליים אשר רמתם אינה נופלת מאלה המוגשים בכל בר אחר בישראל.  הקונספט מתבסס על פחות רווח פר מכירה, בתקווה שמספר הלקוחות שיגיעו אל הסניפים השונים של הרשת יהיה גדול מספיק על מנת לפצות על כך.

כיום רשת דרינק פוינט מונה כ- 23 סניפים בפריסה ארצית, אשר ממוקמים במקומות בילוי שונים. הרשת שואפת להמשיך ולהתפתח, ולפתוח עוד סניפים באיזורים נוספים בארץ, תוך שימוש בשיטת הזכיינות.

מאפיינים עיקריים

מלבד המחירים הנוחים, מה שמייחד את רשת דרינק פוינט הוא ניסיון לייצר אווירה ייחודית השוררת בסניפיה השונים. הברים אינם בנויים באופן קלאסי- מדובר במעין “בר-רחוב” קליל. המבנה המיוחד, הדומה יותר לתחנת תדלוק אלכוהולית מאשר לפאב רגיל, מושך אליו בעיקר קהל צעיר, שבא לשתות לפני יציאה למסיבה.

בנוסף לכך, מציעה הרשת גם כרטיס מועדון, אשר מעניק הנחה מצטברת בכל רכישה.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן