a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות כפר השעשועים

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > זכיינות כפר השעשועים

זכיינות כפר השעשועים

כפר השעשועים היא רשת חנויות משחקים צעצועים ומכשירי כתיבה המפעילה עשרות סניפים ברחבי הארץ מקרית שמונה ועד אילת.

בסניפי רשת כפר השעשועים ניתן למצוא את מוצרי המותגים המובילים בעולם ובישראל, לצד מוצרים רבים המיובאים בלעדית על ידי הרשת, במחירים משתלמים במיוחד. כל המוצרים המוצעים למכירה בסניפי רשת כפר השעשועים עוברים בדיקות איכות מקיפות ובדיקות של מכון התקנים הישראלי, על מנת לאפשר ללקוחות ליהנות מקנייה איכותית ובטוחה. שילוב המוצרים האיכותי אותו מציעה רשת כפר השעשועים ללקוחותיה הפך אותה בתוך מספר שנים לרשת הגדולה ביותר בישראל בתחום המשחקים והצעצועים, ולמקור משיכה לא רק עבור לקוחות אל גם עבור יזמים המעוניינים להקים עסק בבעלותם וליהנות מהגב החזק של רשת כפר השעשועים.

מודל הזכיינות הוא שיטה עסקית המאפשרת לזכיין לפעול תחת השם המסחרי של החברה המזכה ולקבל מהחברה המזכה את הידע, ההדרכה והמוצרים למכירה. הפעלת עסק בזכיינות מאפשרת ליזמים להביא לידי ביטוי את היכולות העסקיות שלהם, תוך שהם נהנים מתמיכה כלכלית ומקצועית של מותג מוכר וידוע. חתימה על הסכים זכיינות עם רשת מזכה כמו כפר השעשועים, מאפשרת לזכיין לחסוך בהוצאות ההקמה והפרסום של העסק. חוזה הזכיינות מתייחס בדך כלל לנושאים כגון: אזור המכירה, המחירים והעלויות, האשראי הביטחונות ותנאי היציאה מהרשת. חוזה זכיינות עשוי להיות מסמך משפטי מורכב ועתיר פרטים, לכן לא מומלץ לחתום עליו ללא ליווי של עורך דין מומחה לזכיינות.

עורך הדין גיא קולן, צבר בשנים האחרונות ניסיון חסר תקדים בהיקפו בייעוץ לזכיינים ולרשתות מזכות, בעת חתימה על חוזה זכיינות. הוא ישמח להעמיד את הידע הנרחב ואת הניסיון שלו בתחום גם לרשותכם, בעת החתימה על הסכם זכיינות עם רשת כפר השעשועים.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן