a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות אנגלו סכסון

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > זכיינות אנגלו סכסון

זכיינות אנגלו סכסון

רשת אנגלו סכסון, היא הרשת הוותיקה ביותר בישראל בתחום התיווך ושיווק הנדל”ן.

הרשת, הפועלת באמצעות זכיינים, משווקת קרקעות, בתים, דירות, מבני תעשייה, משרדים, מחסנים, חנויות ועוד. שמונים הסניפים של רשת אנגלו סכסון, פרושים ברחבי הארץ ומופעלים על ידי זכיינים, הנהנים ממערכת יחסי הציבור, הפרסום והפיתוח הארגוני של הרשת. על פי מבנה הזכיינות של רשת אנגלו סכסון, הזכיינים משלמים תמלוגים לרשת, אולם הרשת אינה שותפה לעסקים שהם עושים או לרווחים שלהם. אם גם אתם מעוניינים להפוך את התיווך ושיווק הנדל”ן לתחום העיסוק שלכם, חוזה זכיינות עם רשת אנגלו סכסון, הוא דרך נהדרת בה תוכלו לעשות זאת. כך תוכלו למעשה להקים עסק משלכם ולהסתמך
על התמיכה המקצועית והשיווקית של אחד המותגים המוכרים ביותר בתחום הנדל”ן בישראל.

בנוסף לתמיכה המקצועית, רשת אנגלו סכסון מציעה לזכיינים שלה, שפע של השתלמויות מקצועיות בנושאים כגון: השקעות, כלכלה, אדריכלות, יזמות ועוד. למעוניינים להתמקצע בתחום מציעה רשת אנגלו סכסון הכנה למבחן תיווך, הכנה למבחן יועצי נדל”ן ולימודי נדל”ן מסחרי.

להסכם זכיינות עם רשת אנגלו סכסון, יש כאמור לא מעט יתרונות, אולם, כמו כל הסכם זכיינות בכל תחום, גם הוא עלול להיות מורכב מאוד, במיוחד עבור מי שאינו מורגל בחתימה על חוזים בכלל ועל חוזי זכיינות בפרט. אם גם אתם חושבים לחתום על הסכם זכיינות ולהפוך לזכיינים של רשת אנגלו סכסון, אתם מוזמנים להכיר את עורך הדין גיא קולן. עורך הדין קולן הוא בעל ניסיון עשיר ומגוון בליווי משפטי של יזמים במהלך עריכת חוזי זכיינות. הידע והמיומנות של עורך הדין קולן יעמדו לרשותכם לאורך כל הדרך ויאפשרו לכם לחתום על חוזה זכיינות הוגן וכדאי עם רשת אנגלו סכסון, או עם כל רשת מובילה אחרת.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן