a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

הזדמנויות בינלאומיות לזכיינות

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > הזדמנויות בינלאומיות לזכיינות

הזדמנויות בינלאומיות לזכיינות

הסכמי זכיינות טומנים בחובם הזדמנויות מצוינות לבעלי עסקים, המבקשים לעשות שימוש במוניטין ובידע שצבר מותג עולמי על מנת להביאו אל נחלת הציבור. במסגרת הזדמנויות לזכיינות יכולים יזמים לזהות עסקים למכירה, לרכוש אותם ולהפוך אותם לנקודות זכיינות עצמאיות, ובכך להגדיל משמעותית את רווחיהם, תוך שהם זוכים למעורבות וניהול חלקי של המותג אותו הוא מייצג.

כיצד מוצאים הזדמנויות בינלאומיות לזכיינות ?

אחת הדרכים הטובות למצוא אפשרויות ליוזמת זכיינות בחו”ל היא לעשות שימוש בלוחות המודעות המוצעות באתרי האינטרנט השונים, שנועדו בדיוק למטרה זו. באמצעות לוחות אלה תוכלו להיחשף לאתרים בינלאומיים העוסקים בנושא זכיינות, כמו גם למצוא הזדמנויות של ממש לרשתות המבקשות לפרוץ את גבולות הארץ המקומית בה הן פועלות – באמצעות זכיינות בינלאומית כמובן.
בכל פעם שתזהו רשת המציעה זכיינות של עסקים למכירה, תוכלו לפנות אליה ולבקש פרטים. בדרך זו תוכלו להבין את הדרישות של אותן רשתות להקמת סניף חדש, לרכישת סניפים פועלים או לכל מסגרת עסקית אחרת שיזמים יכולים לעשות בה שימוש.
דרך מצוינת נוספת לאיתור רשתות, המעוניינות להעניק רשיונות לזכיינות, היא באמצעות אנשי מקצוע העוסקים בתחום זה, ומתווכים בין רשתות ויזמים שיש להם היכולת הממשית להפוך זיכיון שעל הנייר לכדי עסק מתוך עסקים למכירה שגם מצליח. בזכות הקשר הצמוד שנוצר בדרך זו בין היזם והחברה המזכה, הרי שמדובר במצב שהוא win win לשני הצדדים, ואין פלא, אפוא, כי באמצעות מתווכים אלה זוכה שיטת הזיכיונות להצלחה רבה במיוחד.

 

האם נדרש אימון עסקי על מנת להצליח במימוש זיכיונות ?

חלק גדול של האנשים הם יזמים בנשמתם,בעלי חברות ניהול נכסים בעלי חלומות ורצונות להגשים את יכולותיהם, אולם רק מעטים יוכלו להפוך את החלום הזה לכדי מציאות חיה וממשית. יזמים, הבוחרים ללוות את פתיחת הזיכיון שקיבלו באימון עסקי, יוכלו להפיק מאוד מתהליך זה, בעיקר בזכות העין המקצועית שתלווה אותם לכל אורך הדרך, תסייע בבניית התוכנית העסקית ובהגדרת היעדים, כמו גם בחתירה למימושם, סיוע בהליך הכלכלי אל מול החברה המזכה ואל מול גורמים מממנים אחרים, וכן בניהול השוטף של העסק ובתיאום מול החברה ממנה נרכש רישיון הזכיינות.
ישנן רשתות בינלאומיות מזכות, המסייעות ליזם לקבל אימון עסקי במסגרת הזיכיון. חברות אלה מבינות היטב את חשיבותו של אימון עסקי להצלחת התהליך, לפיכך מבינות כי שווה להן להשקיע על מנת לזכות הן עצמן במיקסום רווחים ובהגדלת המוניטין. עם זאת, גם במקרים בהם החברה המלווה מציעה זיכיון בלבד ללא אימון או ליווי, הרי שיכול היזם עצמו לקבל אימון עסקי מטעם אנשי מקצוע על מנת ללמוד לבצע את צעדיו העסקיים בצורה נכונה ולבנות את הזיכיון שקיבל בהצלחה מרובה.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן