a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

הוניגמן קידס זכיינות

גיא קולן > רשתות וזכיינים שליווינו  > הוניגמן קידס זכיינות

הוניגמן קידס זכיינות

רשת היא חברת אופנה ישראלית. חברת הבת שלה, “הוניגמן קידס”, עוסקת בעיצוב, ייצור ושיווק של בגדי אופנה. בראש החברה עומדים על פי פרסומים האחים יעקב ומיכה הוניגמן, שהם בניהם של מייסדי החברה, שרה ומשה הוניגמן, שהקימו את החברה ב-1947 אשר החלה כחנות יחידה. הוניגמן, על שלל מותגיה, מונה (נכון ליום 09/20) כ-137 סניפים ברחבי הארץ, ומעסיקה באופן ישיר מעל ל-1,000 עובדים. מפעלי הייצור של הוניגמן עובדים בשתי יבשות לצד המפעל המקומי. באסיה, מפעילה החברה שלושה מפעלים – בהודו, סין ובנגלדש. באירופה ישנם שני מפעלים – בטורקיה (הצד האירופי) ובאיטליה. בארץ מיוצרים כ-35 אחוזים מבגדי החברה, בעוד בחו”ל, מייצרים עוד כ-65 אחוזים.

בתחילת שנת 2018 נקלעה רשת הוניגמן לקשיים שנבעו בין היתר בגלל הצרכי הקנייה המשתנים של הישראלים והמעבר לקניות און ליין, גם בסקטור הילדים, מה שהשפיע במיוחד על הוניגמן קידס. החברה נכנסה להקפאת הליכים והמנכ”ל מיכה רונן הודיע על התפטרותו. מאוחר יותר באותה שנה רכש איש העסקים בצלאל בן שלום, בעלי רשת קיווי, כחצי מרשת הוניגמן, והוסיף אותה לשלל מותגי הרשת, בהם נכללים גם רשת TNT, וירוס והוניגמן כמובן. רשת הוניגמן קידס מציעה מגוון רחב של מוצרים לקהל ילדים שבין גילאי 4 ל-14, כולל חולצות, מכנסיים, מעילים, סוודרים ועוד..רוב רשתות האופנה וההנעלה הפועלות בזכיינות מותגים משתמשות במודל הזכיינות התפעולית, לפיו הזכיין הינו בר רשות בחנות והנושא בהוצאותיה (שכר עובדים ורשויות) והרשת הינה הבעלים של הקופה והמלאי. הזכיין זכאי עבור שירותיו לעמלה כאחוז מתוך הפדיון.

מדיניות שירות והנהלת חשבונות

רשת זכיינות מחויבת להעניק תמיכה לזכייניה, הן לפני הקמת החנות (התלמדות בחנויות אחרות), הן בשלב ההקמה של החנות, הן בשלב ההרצה, וגם לאחר מכן, כמובן במינונים פחותים בחלו ף הזמן.. כדי להפוך לזכיין של רשת על הזכיין לעבור משוכה גובה בדמות חוזה זיכיון עב הכרס, שנועד להגן על נכסי הרשת והמותג; עו”ד לזכיינות ידע להתמודד עם חוזה זכיינות, לברור את המוץ מן התבן, לייצג את הזכיין בצורה מקצועית ולשמש כחלון ראווה ייצוגי מול הרשת אש עדיין אינה מכירה אותו לעומק.. במשרד עו”ד של גיא קולן, המתמחה בזכיינות ומגיע עם ידע וניסיון, אפשר לקבל את הייעוץ המקצועי והמשפטי הדרוש, אשר יעזור להגיע תחתימה על חוזה זכיינות תוך הקטנת הסיכונים. עו”ד גיא קולן משמש כיו”ר וועדת זכיינות בלשכת עורכי הדין בישראל.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן