a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

גודלן רוז זכיינות

גיא קולן > רשתות וזכיינים שליווינו  > גודלן רוז זכיינות

גודלן רוז זכיינות

גולדן רוז היא רשת קוסמטיקה וטיפוח המפעילה כיום (09/2020) כ- 10 סניפים בישראל, כאשר שניים נוספים עתידים להיפתח על פי הרשת בכפר יאסיף ובשפרעם. מרבית סניפי הרשת פרוסים בישובים בצפון הארץ, אך ישנו גם סניף אחד בראשון לציון. “. גולדן רוז היא מותג איפור בינלאומי המופץ בכ-100 מדינות ברחבי העולם, בעל וותק של כ- 30 שנות יצור מוצרי איפור וקוסמטיקה.

בגולדן רוז מציעים שפתונים, צלליות, עפרונות עיניים, שימרים, בשמים, איילנרים, לקים, מייקאפ, ליפגלוס ולמעשה, מחלקת את המחלקות שלה לאזורים בגוף – עיניים, פנים, ציפורניים, שיער, שפתיים ואביזרי עזר וניקוי העור. הסניפים ברשת גולדן רוז מופעלים באמצעות זכיינים, שעובדים מולה בשיטת הזכיינות התפעולית, שנהוגה במגוון רחב של תחומים, להוציא את תחום המזון וההסעדה, וזה כולל גם את תחום זכיינות הקוסמטיקה. באמצעות זכיינות תפעולית, הזכיין למעשה שוכר את החנות בשכירות משנה מהרשת, מקים את החנות ומנהל את המלאי. כדי להצליח בכך, מצופה מהרשת שתעניק לזכיין הנחיות וליווי צמוד מאנשי המקצוע שלה, על מנת שהחנות תעמוד בסטנדרטים שהרשת מציבה לעצמה.

פדיון בסוף החודש

בד”כ זכיין תפעולי יקבל את הסחורה בקונסיגנציה על מנת להקל עליו ולאפשר לו להתמקד בעיקר בתפעול השוטף של בית העסק עבור הרשת. הזכיין אחראי בין השאר על מכירות הסחורה, הוצאות שכר והוצאות הקשורות למכירה, וכן הנושא של הנהלת חשבונות והתעסקות מול העובדים. הרווח של הזכיין מגיע כאשר הוא מקבל בסוף כל חודש אחוז מסוים מפדיון העסק – עמלת הזכיין. ייעוץ משפטי מקצועי בנושא זכיינות הוא כלי אלמנטרי בטרם ייכנס להתקשרות עם רשת. הרשת שומרת על האינטסרים שלה ושל המותג, ומצדו של הזכיין, מומלץ מאוד לשכור שירותי עורך דין המתחמה בתחום הזכיינות אשר יוכל לתת מענה לשאלות, ייעוץ וכן הגנה משפטית למקרה הצורך. במשרד העו”ד של גיא קולן מספקים את הליווי הנחוץ, ומוסיפים ידע וניסיון רב. עו”ד גיא קולן משמש כיו”ר וועדת זכיינות בלשכת עורכי הדין בישראל.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן