a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

בליקר בייקרי זכיינות

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > בליקר בייקרי זכיינות

בליקר בייקרי זכיינות

רשת בלייקר בייקרי הינה קודם כל קונדיטוריה, הוקמה במטרה להציע מאפים וקינוחים מתוחכמים יותר מאלה שניתן למצוא בבתי קפה אחרים. לסניפי הרשת גם עיצוב ייחודי. בדרך זאת מבדלת עצמה הרשת ממתחריה.

את סניפי הרשת ניתן למצוא בכל רחבי הארץ, אך רובם ממוקמים באיזור המרכז. בעתיד הקרוב, צפויים להפתח סניפים נוספים בכל רחבי הארץ, תוך שימוש בשיטת הזכיינות. מודל הזכיינות מאפשר הקטנת הסיכון לרשת, מצד אחד, וניהול מקצועי יותר של הסניפים, מצד שני.

משרדנו מייצג זכיינים של רשת בליקר בייקרי, אותם ליווינו בכל שלבי ההתקשרות עד לחתימה על חוזה הזיכיון.

מה בתפריט?

רשת בלייקר בייקרי מציעה תפריט חלבי, אשר יכול להתאים לכל שעות היום. הרשת מציעה ארוחות בוקר מגוונות, חלקן סטנדרטיות וחלקן מיוחדות יותר- באפשרותכם, למשל, לבחור בארוחה אשר כוללת גם פטריות מוקפצות עם גבינת חלומי, או לחלופין בארוחת בוקר אשר מוגשת בתוך קרואסון.

בצהריים ובערב,  ניתן להזמין כריכים, סלטים וסוגים אחרים של ארוחות קלות, וכן פסטות ופיצות על טהרת המטבח האיטלקי. בנוסף למנות עצמן, ניתן לבחור מבין מגוון רחב של משקאות חמים וקרים. יש לציין כי התפריט משתנה מדי עונה. בימים אלה, למשל, השיקה המסעדה תפריט קיץ הכולל בעיקר משקאות קרים וקינוחים בעלי אופי קיצי.

הרשת מציעה, מלבד התפריט הרגיל, גם תפריט מיוחד לילדים. בנוסף, יש הרבה מאוד מנות בתפריט שיכולות להתאים גם לקהל הטבעוניים, והן מסומנות בסימון מיוחד. באתר של בלייקר בייקרי תוכלו לקבל חלק מן המתכונים של המאכלים שתוכלו לאכול ברשת.

גולת הכותרת של המקום היא, כמובן, הקינוחים והמאפים המוצעים בו. מבחינת הקינוחים השונים, המגוון הוא עצום. הרשת הוקמה במקור על ידי קונדיטורים, והדבר ניכר היטב בטעמם של הקינוחים והעוגות.

מבחינת המחירים, הרשת ממוצעת ומיישרת קו עם בתי קפה אחרים. היא מציעה ארוחות עסקיות , אשר מוגשות בשעות הצהריים בימי חול.

קהל היעד

קהל היעד של בלייקר בייקרי הינו מגוון, והוא משתנה בין שעות היום השונות. בשעות הבוקר, למשל, ניתן למצוא בסניפי הרשת נשים אשר שותות קפה של בוקר עם חברותיהן. לאחר מכן, מתמלאים הסניפים בלקוחות שיושבים עם מחשבים ניידים ומקיימים פגישות עסקים בתוספת עוגה ומשקה חם. לאחר מכן, בשעות הערב, המקום מתמלא בבליינים ובזוגות.  יש לציין כי מדובר ברשת כשרה, ולכן היא יכולה להתאים גם לציבור הדתי.

משרדנו מייצג זכיינים של דרינקפוינט, אותם ליווינו בכל שלבי ההתקשרות עד לחתימה על חוזה הזיכיון.

ההתקשרות עם רשת בליקר בייקרי מתחיל בהסכם הזיכיון. הסכם הזיכיון הינו הסכם חד צדדי אשר דורש מענה הולם מטעם הזכיין, תוך מתן הגנה בנושאים רבים אשר אסור להשאיר לשיקול דעתה הבלעדי של הרשת. עו”ד גיא קולן מומחה בתחום הזכיינות ורואה עצמו אחראי לאפשר לזכיין להגיע לחוף מבטחים בשים לב להשקעה הגדולה הכרוכה ברכישת זיכיון. עו”ד גיא קולן ינהל בשם הזכיין מו”מ תוך החלפת טיוטות עד להגעה לטיוטה מוסכמת, וכן ילווה את הזכיין במעמד החתימה.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן