a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

3 טיפים לשוכר חנות בקניון

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > 3 טיפים לשוכר חנות בקניון

3 טיפים לשוכר חנות בקניון

בדיקה מדוקדקת של תנאי השכירות, הערכת מיקום החנות ופרופיל הקניון הם קריטיים להצלחת עסק בזכיינות. מיקום מרכזי והתאמה לפרופיל הקהל בקניון יכולים להגדיל את מספר הלקוחות הפוטנציאליים ולהשפיע על הצלחת החנות.

1. בדוק את תנאי השכירות: לפני שחותמים על חוזה, קרא בעיון את כל התנאים הנוגעים לשכירות, כולל דמי השכירות, עלויות נוספות (כגון תחזוקה, ניהול, פרסום בקניון, שירותים נוספים), וזכויות וחובות הצדדים. ודא שהחוזה כולל סעיפים שמגנים עליך במקרה של שינויים בתנאים או בעיות אחרות.

2. הערכת מיקום ונראות: שים לב למיקום החנות בתוך הקניון ולכמות התנועה שהמקום מושך. מיקום בחלל מרכזי, קרוב למקומות צפופים כמו כניסות ראשיות או מסעדות פופולריות, יכול להגדיל את מספר הלקוחות הפוטנציאליים.

3. הערכת פרופיל הקניון וזרימת הלקוחות: בדוק את סוג הלקוחות שמבקרים בקניון ואת ההתאמה בין פרופיל הקניון לבין קהל היעד שלך. קניון שמושך את סוג הלקוחות הנכון יכול להשפיע על הצלחת החנות שלך. חקר את שעות השיא ואת עונתיות תנועת הלקוחות כדי לתכנן את אסטרטגיית השיווק שלך בהתאם.

עו״ד גיא קולן העומד בראש המשרד משמש כיו״ר וועדת זכיינות בלשכת עורכי הדין בישראל ובעל וותק של 26 שנים בליווי רשתות זכיינות וזכיינים, בישראל ובחו״ל. עו״ד קולן מלווה באופן תדיר עסקאות מול מתחמים מסחריים וקניונים מכל הסוגים, והוא מכיר את הסכמי השכירות והניהול באופן מעמיק.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן