a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

מחפשים עורך דין לעסקה מסחרית? הגעתם אל הכתובת הנכונה!

חוזים לקנייה או רכישה של עסק, כמו גם חוזים להכנסת שותף לעסק, הינם חוזים מורכבים, המעמידים את הצדדים בסכנת חשיפה משפטית וכלכלית.

מצד המוכר קיים החשש כי לא תגיע לידיו כלל התמורה המגיעה לו בגין העסקה או שהדלת לא תיסגר מאחוריו הרמטית, והוא ימשיך לקבל ריקושטים מעסק שכבר אינו קשור אליו. מצד הקונה קיים חשש לקנייה של “חתול בשק” כשהוא אינו יודע, בין יתר הדברים, אילו התחייבויות לקח על עצמו העסק/המוכר טרם ביצוע עסקת המכירה. במקרה של הכנסת שותפים לעסק קיים או חדש, נדרשת הגדרה מדויקת של חלקת התפקידים בין הצדדים, הגדרת מערכת להזרמת הון לעסק וכמובן מערכת מוגדרת מראש של חלוקת רווחים. אנו נגבש עבורכם כל הסכם מסחרי בצורה מיטבית תוך שמירה על נכסיכם, כספכם ויתר האינטרסים שלכם.

משרד עורך דין קולן-נבון, הינו משרד בוטיק המלווה יזמים, משקיעים, ובעלי עסקים, בשלל עסקאות מסחריות, לרבות הסכמי מכר, הסכמי שותפות, הסכמי מייסדים, הקמת חברה, הסכמי שכירות, הסכמי זיכיון ועוד.

עורך דין גיא קולן, חבר ועדת זכיינות וחוזים בלשכת עורכי הדין בישראל הינו בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה בליווי עסקות מסחריות.

עורך הדין גיא קולן ששימש בעבר כיועץ משפטי ומנהל פיתוח עסקי של רשת ארומה, ישמח להעניק לכם ליווי מלא לאורך כל הדרך, ויעזור לכם לחתום על הסכם משתלם ונכון השומר על כל הזכויות שלכם!

צרו קשר

    ?צריך ייעוץ משפטי
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם





    B&D White Version



     

    דברו איתנו!

      דילוג לתוכן