זכיינות רשת YOOP
YOOP היא רשת אופנה שהוקמה לפני כ 24 שנים וכיום מונה כבר כ 30 סניפים במיקומים מרכזיים בכל רחבי הארץ. אחד המאפיינים הבולטים ביותר של רשת YOOP היא הדינמיות של קולקציות האופנה המוצגות ברשת. בכל מספר שבועות מתחדשת הקולקציה בדגמים חדשים, באופן שמאפשר לכל לקוחה ליהנות משלל אפשרויות חדשות בכל ביקור בסניפי הרשת. במסגרת פעילות האופנה של הרשת, מציעה YOOP מודל זכיינות המאפשר ליזמים חדשים להקים סניף של הרשת בכל אזור ברחבי הארץ על פי מדיניות הרשת ועל פי הפרישה הנוכחית של סניפי הרשת.
כל מה שיזם חולם עליו
במסגרת מודל הזיכיון של הרשת, מעניקה הרשת ליזם שלל יתרונות שכל יזם יכול רק לחלום עליהם ובכלל זה מטריה שיווקית של מותג מוכר וידוע, מוניטין, פרסום ויחסי ציבור, מערך תפעול ולוגיסטיקה, קולקציות אופנה המסופקות לסניפים באופן יזום מבלי שהיזם עצמו צריך להעסיק את עצמו בסורסינג של המלאי, וכמובן תמיכה מקצועית ועסקית לאורך כל הדרך, מתוך כוונה ברורה שהיזם יצליח, ובעקבות זאת גם הרשת עצמה תיהנה מהצלחתו. זכיינות ארומה מומלצת גם היא. את הזיכיון ניתן לקבל לאחר בחינה מעמיקה של הרשת שהיזם עומד בקריטריונים הנדרשים, ולאחר חתימה על הסכם זכיינות והוכחת היתכנות.
התנהלות נכונה אל מול רשת YOOP
לצד היתרונות המשמעותיים של כניסה כזכיין של רשת YOOP, חשוב מאוד להתנהל בצורה מקצועית לאורך כל הדרך, ובכלל זה לקבל ייעוץ משפטי ועסקי שיבטיח את התנאי העסקי הבסיסי של מקסימום פוטנציאל במינימום סיכון. ייעוץ זה נדרש כבר בשלבים הראשונים של התהליך לצורך חבירה עם נציגי הרשת, בניית הקייס העסקי של היזם והצגתו בצורה אטרקטיבית ומשכנעת, וכמובן במעמד חתימה על החוזה מתוך כוונה ברורה לוודא שהיזם אינו לוקח על עצמו סיכונים והתחייבויות שהוא לא מוכרח, או שלא יוכל לעמוד בהם.
ייעוץ משפטי ועסקי לכל אורך הדרך
במסגרת תהליכי הייעוץ מתבצעת גם בנייה של האסטרטגיה העסקית, ושל כל שלבי ההקמה והתפעול של המיזם במטרה ברורה להעלות את העסק על נתיב ההצלחה כמה שיותר מהר, ולשמור אותו על אותו נתיב עד להגעה אל קו הסיום המיוחל המוגדר כהצלחה.