23
יוני
0
Comments
השיטה לבחירת זכיינים
יש להתייחס לנושא זה בכובד ראש שכן בשיטת הזכיינות כל זכיין משמש למעשה כפניו של המותג ויכול לתרום להצלחתו אך גם למפלתו.
רוכש זיכיון פוטנציאלי יכול להיות בעל משאבים מתאימים, אך האם הדבר מבטיח כי יוכל להיות זכיין מוצלח?
השיטה הטובה ביותר ואחת הנפוצות בקרב רשתות הפועלות בזכיינות לבחינת רוכשי זיכיון פוטנציאליים היא תוך שימוש בתקופת התלמדות. בתקופה זו עובר רוכש הזיכיון הפוטנציאלי דרך תחנות שונות של העסק, החל מתפעולו ברמה הבסיסית ועד ניהולו. מבחינת מוכר הזיכיון תקופה זו מאפשרת בחינה של יכולותיו של רוכש הזיכיון הפוטנציאלי וכן את מידת מחויבותו לעסק. במקביל, שיטה זו מאפשרת לרוכש הזיכיון הזדמנות ללמוד על תפעול וניהול העסק מן היסוד באופן אשר ישמש אותו בעת שיהפוך לזכיין ויידרש לסייע בהנחלת ידע זה לעובדיו.