25
יוני
0
Comments
גריפ זכיינות / זכיינים
גריפ הוא מותג ישראלי שבא לאוויר העולם בשנת 1996, עם פתיחתה של חנות אחת ברחוב שינקין בתל אביב.
כיום מפעילה הרשת עשרות סניפים בקניונים ובאזורים מסחריים רבים ברחבי הארץ. הבידול של רשת גריפ מול רשתות האופנה המתחרות הרבות הפועלות בישראל, הוא ההתמקדות של הרשת בבגדי נשים במידות קטנות. מימיה הראשונים הקפידה רשת גריפ לשים את הדגש על קו אופנתי וצעיר, שהפך אותה ללהיט של ממש בקרב קהל היעד שלה. כמו רשתות אופנה רבות, גם גריפ מאפשרת ליזמים המעוניינים בכך, להצטרף להצלחה שלה ולפתוח סניף בזכיינות.
כיצד אם כן, ניתן להצטרף כזכיינים אל רשת גריפ? כמו רשתות רבות הפועלות בישראל ובעולם, בתחומים כמו מזון, אופנה ועוד, גם רשת האופנה גריפ, פועלת על פי מודל הזכיינות. על פי המודל, שפותח בארצות הברית, הרשת מוכרת לזכיין את הזכות להשתמש בשמה המסחרי, בסמלים המסחריים שלה ובתוצרת שלה. בתמורה לזכות זו, משלם הזכיין לחברה המזכה, דמי זכיינות קבועים ותמלוגים חודשיים אשר גובהם נקבע מראש. רשתות רבות גובות מהזכיינים גם אחוזים מסוימים ממחזור המכירות החודשי, עבור פעולות פרסום ושיווק וכן עבור פעולות רשתיות נוספות. ייתכן שהעיקרון נשמע לכם פשוט, אולם בשלב המשא ומתן על הסכם הזכיינות, תמצאו את עצמכם עומדים במספר רב של צמתים, בהם תתבקשו לקבל החלטות לא פשוטות. החלטות אשר ישפיעו על עתיד העסק שלכם. לכן, לפני שאתם ניגשים למשא ומתן עם רשת גריפ או כל רשת אחרת, מומלץ שתצרו קשר עם עורך הדין גיא קולן, המומחה לדיני זכיינות.
את הניסיון שלו בתחום הזכיינות, רכש גיא קולן במהלך שנים של עבודה עבור זכיינים ועבור חברות מזכות בתחומים שונים. הוא ישמח להעמיד את הניסיון הזה גם לרשותכם ולהעניק לכם את הייעוץ המקצועי שתזדקקו לו, על מנת להפוך לזכיינים מצליחים של רשת גריפ.